Ovaj tjedan smo se
družili s Elizabetom Novaković, autoricom zanimljivog dizajnerskog rokovnika
koji svojim inspirativnim i motivirajućim sadržajem pruža najljepše planiranje
svakog dana.
1. Krenimo ispočetka,
kako je nastala ideja za Acro?
Ideja je nastala na zadnjoj
godini studija, gdje sam u želji da kreiram nešto iz nule, kao dizajnerica,
kreirala planer za studente. Počeli smo kao akademski, no uvidjeli smo da je
tržište goal achievera kao studenata premaleno, i odlučili se specijalizirati
za postavljanje i ostvarivanje ciljeva, kroz specijalizirana područja u rokovniku
i time ostvarili nevjerojatan odaziv i to globalno.
2. Tko je krije iza
branda Acro?
Rekla bih da na brendu
konstantno radi šestero ljudi, a po potrebi se proširimo i do 26 🙂 To nisu
ljudi koji su zaposleni kod nas, nego koji sudjeluju na projektu od početka,
uoči snimanja kampanje ili drugih marketinških aktivnosti. Kao osnivačica Acro
planera, krijem se osobno iza @acrossthegoals instagram profila vjerno
nastojeći približiti svoj užurbani život i prikazati korake do ostvarenja svih
ciljeva.
3. Kome je planer
namijenjen i što sve pruža?
Acro je planer koji
spaja tradicionalno offline planiranje i online motivaciju. Planer koji vas
tjera da ispišete svoje želje, postavite svoje ciljeve, prisjetite se stvari na
kojima ste zahvalni te svakodnevno odredite JEDAN svoj prioritet koji će Vas
približiti cilju. Kroz više od 10 poglavlja i izvrsnu online podršku, naši
klijenti su u omjeru 70 – 30, gdje žene, organiziraniji spol, uzimaju većinu.
Smatramo da su naša ciljna skupina ljudi od 18-30 godina.
4. Što nam pripremate za
2016.?
Nova kolekcija za 2016
se već nalazi na www.acro.com.hr. Oslikana letteringom dizajnerice iz Australije, u 9 različitih,
šarenih varijanti i ovog puta oduzima dah. Čak se i meni teško odlučiti koji
bih odabrala. Ilustratori svake godine ostave bez teksta.
5. I za kraj, što vas
motivira u izradi?
Naš najveći cilj je
ostvarenje vaših ciljeva. Dok god osjetim da se to događa – sretna sam!
Autor: Extravagant