Simpatična i jednostavna Alma Šušnjar, vlasnica trgovine Bellissima, naša je današnja gošća,
a kroz ugodno druženje u prekrasnom okruženju Pomorskog i povijesnog muzeja
Hrvatskog primorja Rijeka, saznali smo sve o njezinim poslovnim počecima, što
je potrebno za uspjeh, te sve o trendy brandu Bellissima koji je preko noći
osvojio sve modno osviještene Riječanke.
1. Vlasnica
ste trgovine Bellissima, poznatog branda. Od kuda ideja i što vas je navelo na
ideju dovođenja branda u Rijeku?
Dugogodišnji staž u prodaji ženske konfekcije i pažljivo
osluškivanje tržišta su presudili da se odlučim za brend Bellissima koji je
spoj elegancije i nosivosti svojih modela
2.
Poznato je da je Bellissima
priča počela davne 1997. godine. Što nam možete reći o tom brandu. Kome je
namijenjen?
Bellissima je jedan zaista divan ženski brend u kojem rade
i stvaraju većinom žene. Namijenjen je urbanoj
i poslovnoj ženi, ali i onim ženama koje povremeno žele zablistati u
nekoj od Bellissiminih haljina ili kombinacija.
3.
Da li je bilo teško započeti
posao u Rijeci. Da li ste se dvoumili ili ste točno znali što želite?
Dugo sam tražila brend s kojim bih ostvarila suradnju, a
upoznavši Bellissimu – odluka je pala odmah! Malo podrške od supruga i bacila
sam se u posao! Jednostavno, kada nešto odlučiš, stvari se poslože same od
sebe. Znam da se to čini tako lako iz sadašnje perspektive, bilo je i problema,
ali smo ih savladavali u hodu.
4.
Što vas veže uz Rijeku?
U Rijeci sam od ranog djetinjstva i jako sam vezana uz ovaj
grad. Ovdje sam odrasla, sazrjela i spoznala sebe. Volim ga svim srcem sa svim
svojim manama i vrlinama – za mene je najbolji na svijetu!
5.
Što je potrebno za uspjeh i
kvalitetan posao, recimo baš u Rijeci?
Za uspjeh je potrebno puno predanog rada, poštenje i malo
sreće…mislim da to pravilo vrijedi za sve gradove svijeta.
6.
Vrlo ste elegantna i
jednostavna osoba. Da li je teško odoljeti odjeći i modnim dodacima s kojima
ste svakodnevno okruženi?
Hvala na komplimentu. Zaista volim i udobnost i eleganciju.
Odijevam se u skladu sa svojom osobnošću i svojim poslom. Volim odjeću, ne
nužno trendove i pomodarstvo, a mislim da nisam šopingoholičarka. Kupujem
umjereno i ono što mi treba.
7.
A Riječanke? Kakve su one po
pitanju šopinga i stila odijevanja?
Ma Riječanke su divne! Lijepe su, imaju smisla za modu,
vole potrošiti na sebe i mislim da se općenito jako trude da budu lijepe i u
trendu, što je jako pohvalno za njih. Inače, veliki sam ljubitelj žena i uvijek
sam uz njih, jer smatram da nam je teže nego muškarcima i zato bi uvijek trebale
biti podrška jedna drugoj. Ja volim misliti da mi je svaka žena – prijateljica!
8.
Ima li Bellissima svoju ciljanu
publiku? Kakvu modnu poruku ovaj brand šalje?
Pa ciljana publika je upravo ona, žena! Budi lijepa, dotjeraj
se i oduševi ih sve!
9.
Kakva ste osoba po pitanju
posla? Mislite da je za napredak dovoljna samo usredotočenost i predanost ili
treba još nešto?
Naravno da na ovo pitanje trebaju odgovoriti moji
suradnici…znam samo da uvijek nastojim biti bolja, u svakoj situaciji nešto
naučiš i spremiš to znanje u neku od ladica…nitko od nas nije savršen i
cijeli život učimo. Jedino što se uvijek trudim da budem poštena – kako prema
sebi tako prema suradnicima i kupcima.
10.
Planovi za budućnost?
Što se tiče planova uvijek citiram Johna Lennona: Život je
ono što se događa, dok vi pravite planove za život!
11.
Svoj najveći životni uspjeh
naveli bi kao…
Svoju djecu, naravno.
12.
Vaš najveći uzor je…
To je svaka uspješna poslovna žena, koja je uspjela održati
sretan brak i odgojiti sretnu djecu
13.
Svojoj obitelji prenijeti
ćete…
Ogromnu ljubav, podršku i povjerenje prema svim njihovim
odlukama.
14.
U slobodno vrijeme najradije…
Filmovi, dobra serija, priroda, dobar restoran, obitelj i prijatelji.
15.
Omiljena knjiga i film su vam…
Zaista je teško nešto izdvojiti u moru dobrih knjiga i filmova.
Sjećam se da me se jako dojmila Zafonova Sjena
vjetra, a filmove preferiram europske (francuske i španjolske najviše), ali
i dobru američku kinematografiju. Izdvojila bi Sve o mojoj majci i Iskupljenje
u Shawshanku koje smatram remek djelom.
16.
I za kraj, koju biste poruku
dali mladim ljudima koji tek pokreću posao?
Danas mladi kada kreću u posao moraju znati da trebaju puno
raditi da bi se dokazali, mislim da bi svi htjeli sve i odmah, a to je velika
pogreška. Više strpljenja i puno rada! Nije im lako, jer su uvjeti na svakom
tržištu teški i ogromna je konkurencija. Puno pomaže i vjera u sebe!
Fotografije: Viviana Lokemr Šulina LaVie Rijeka Pula Zagreb
Autor: Extravagant