Umbra,
kraljevstvo sjena i snova, mjesto je gdje je nastala nova istoimena kampanja Borisa Pavlina za nadolazeću kolekciju
proljeće/ljeto 2019.
Evolucija njegova
prepoznatljiva dizajna, koja svake sezone podiže ljestvicu majstorstva izrade,
zadržava ženstvenu romantičnost stilskog rukopisa. Ovog puta kampanja je ispričana
kroz igru svijetla i tame, poput akvarelom iscrtanih snova u prvim trenucima
zore.
Eterične haljine
rasplinute po ženskom tijelu poput sjena od svile, a minuciozni detalji
protkani stotinama perlica, svilenim laticama te percima, organski se
sljubljuju na bezvremenskim siluetama. Nježne nijanse ružičaste stapaju se u
pastelnom vrtlogu okrunjenom bijelom i srebrnom. Haljine koje svojom krhkošću i
kompleksnosti prkose fast food
trendovima današnje high street mode
i odnose nas u vremena starih couturiera.
Kreacije koje ćete
poželjeti nositi u posebnim i najvažnijim trenucima svog života, onda kad želite
biti jedinstvena i u potpunosti ženstvena.
Pod kreativnim
vodstvom samog dizajnera te uhvaćena objektivom Franje Matkovića nastala je priča o Umbri, priča o sjenama i ženskoj ljepoti. Za styling kose zaslužna je Maja
Misirić za atelier Monet, dok je
delikatni make up djelo Sanje Agić. Model je Pavla Predović, a asistentica dizajnera
Mateja Presečki.
Autor: Promo
Foto: Franjo Matković