Otkako se prije nekoliko mjeseci pojavio na hrvatskoj
modnoj sceni, brend Millipointtwo ne prestaje privlačiti obožavatelje iz cijele
regije. Ljubitelji vrhunskog dizajna napokon su došli na svoje, jer Millipointtwo
traper jakne i prsluci su unikatni, ručno rađeni, ručno poderani i crtani
primjerci odličnog, autentičnog stila i dizajna. Osvojili su i mnoge hrvatske
zvijezde, kao što su Severina, Marijana Batinić, Viktorija Rađa, poznata
splitska fotografkinja Sonja Dvornik i modna stilistica Silvia Dvornik, koje
već imaju vlastiti personalizirani primjerak Millipointtwo kolekcije.
Iza ovog sjajnog brenda stoji mladi splitski par Natali
Petrinović i Stjepan Čagalj KamachoJr, student unutarnjeg dizajna u Londonu.
Cijela priča krenula je nakon što je par izradio nekoliko personaliziranih
jakni sebi i prijateljima. Jakne su ubrzo postale toliko popularne da je par
otvorio profil na Instagramu i osnovao vlastiti brend. Ideja o imenu došla je
iz pjesme ”Starboy”, u kojem se spominje ”Milli point two”, što je zapravo
iznos najskupljeg automobila na svijetu, koji se prodaje u određenim
količinama, što pretpostavlja ekskluzivnost, jedinstvenost i posebnost – ujedno
značajke i Millipointtwo brenda.
Svaka jakna je unikatna i personalizirana na način da osoba
kroz nju izražava svoju osobnost. Dizajn se ne ponavlja, ali je moguće
napraviti sličan koncept. Brend je različit od svega što se trenutno nudi na
hrvatskoj modnoj sceni i ta različitost čini ga posebnim. Nova kampanja
znakovitog naziva ”Lavish” (eng. luxurious, rich, splendid) dostupna je na
web stranici www.millipointtwo.com, gdje se mogu vidjeti sve posebnosti ovih
ručno izrađenih jakni i prsluka. Također ih možete pronaći na Instagram profilu
www.instagram.com/millipointtwo, gdje možete vidjeti kako naše celebrity
zvijezde nose svoje personalizirane komade i inspirirati se.
Modeli: Nika i Rahela Matić, Stjepan Čagalj i Ivan Krasić
Make up: Marija Gančević
Hair: Anita Jelavić za Frizerski studio Silver
Foto: Jakov Baričić