Dizajner Zoran Aragović koji stoji iza brenda BiteMyStyle
fashion design snimio je kampanju za aktualnu kolekciju jesen-zima 2017/18
nedavno prikazanu u sklopu Bipa Fashion.hr-a.
Glavna lica kampanje su modeli Tea Kramer i Lucija Putanec
iz agencije Talia, a sam vizual upotpunjen je zanimljiv grafičkim i
geometrijskim rješenjima koja su djelo fotografa Denisa Butoraca. Kosu
potpisuje Katica Topčić za Kevin Murphy Hrvatska, dok je make up djelo Ivane
Bilandžije Billy za Illamasqua i Jean D’Arcel.
Dizajner je za aktualnu sezonu osmislio urbanu street style
kolekciju sa sportskim elementima. Kolekcijom dominiraju oversized kaputi,
tunike s kapuljačama i hlače širokog kroja midi dužine. Elementi koji se
provlače kroz kolekciju su trake u raznim bojama koje se najčešće koriste na
sportskim dresovima, no u Aragovićevoj priči one postaju elementi kojima
ukrašava odjeću na svoj prepoznatljivi način.
Prvi dio kolekcije sastavljen je od kombinacije crne i
bijele, dok u drugi dio dizajner na tu bazu dodaje boje poput plave, roze i
žute i to u metaliziranim varijantama. Tkanine koje dizajner koristi su
uglavnom one koje su zapravo i učestale u sportskoj modi poput felpe, štepanih
materijala za kapute ili bomber jakna, mrežica i neoprena. Uz trake u bojama
Aragović je osmislio i svoj print s već prepoznatljivim BITE ME natpisom koji
se pojavljuje na tajicama, neopren haljinama i jaknama.
Forme su izrazito jednostavne s naglašenim volumenom,
odjeća je izrazito nosiva i idealna za nošenje kao dnevna ali i kao večernja.
Kao nadopuna kolekcije BiteMyStyle nam donosi kravate s
natpisima koje se kombiniraju uz košulju i bomber jakne te torbe u formi
ruksaka, pismo torbi ili one karakteristične za odlazak u teretanu no ovaj puta
u Aragovićevoj interpretaciji.