Prelijep dan, dvoje divnih mladih ljudi i niz odličnih brandova pod okriljem Flaira – naša nova Flair kampanja rođena je na jednom od najpitoresknijih djelova Rijeke, Molo longu. Ovoga puta za modele smo vrbovali Marinu Koprivnikar, profesoricu povijesti umjetnosti i filozofije, ali i veliku zaljubljenicu u modu, glazbu i umjetnost općenito, te Dorijana Skoblara, profesionalnog barmena koji u posljednje vrijeme oduševljava Riječane u odličnom novom Three Monkeys baru.
Iako smo ih bacili daleko izvan njihove comfort zone, oboje su se odlično snašli i sjajno predstavili svaki “svoje” brandove – Marina NeroGiardini, Fru.it, Janet&Janet i Janet Sport, a Dorijan NeroGiardini, Bugatti, Nicola Benson, Exton i Lorenzi.
Zamolili smo ih i da s nama podijele svoje dojmove sa snimanja.
“Imam 22 godine, živim posao koji radim. Inače sam s Raba, ali zadnjih 5 mjeseci sam u Rijeci. Profesionalni sam barmen i volim biti inspiracija mladima svojim iskustvima u poslu, koji je za mene ovako mladog zbilja na neki način i postignuće. Uvijek nekako sve okrećem na taj posao, užasno me u zadnje vrijeme zanima marketing pa tako radim i influencing za par brandova, a postao sam i brand ambassador Thomas Henrya. Volim se obući drugačije i volim imati slobodu pri tome. Nemam neki poseban đir. Najviše volim kombinirati sako sa tenisicama, u Flairu ih ima jako, jako puno, pa mi je zaista super. Prvi put sam stajao ispred kamere na ovakav način, način modelinga… i svidjelo mi se”, otkrio nam je Dorijan.
“Na snimanju mi je bilo odlično. Prvi put sam imala priliku snimati editorijal i nadam se da mi nije to i zadnji put. Bila je prije svega odlična ekipa, vrijeme, ali i prekrasna odjeća i obuća. Imala sam priliku isprobati različite tipove obuće, neke modele čak i prvi put kao tzv. “ružne tenisice”, koje su megaudobne i lagane! One su mi otkriće! Isto tako ostala obuća mi je bila lijepa, ali prije svega udobna. Ono što mi se posebno sviđa kod Flaira osim kvalitete i ljepote, je činjenica da se svi modeli mogu kombinirati uz različite stylinge”, naglasila je pak Marina.
Našim se modelima posebno svidjelo i što je sva Flair obuća izrađena isključivo od kože.
Za potrebe Flair kampanje Marinu i Dorijana make upom dodatno je uljepšala Mia Matrljan, a za stylinge se pobrinula Modiana.
Foto: Viviana Lokmer Šulina, LaVie
Autor: Extravagant