Editorijal pod imenom Dress up and do your business osmišljen je kao editorijal urbanog/street stila, a čiji je cilj bio okupiti domaće brendove. Tu su se našli sljedeći dizajneri odjeće, torbi i nakita: Nakit Amarin, BURA – Design by Bura, Desiinia dizajn, I Wish Couture, Design by Roza, Nikka bags, Lympia design, Fulirke i Bia Brazil. Snimanjem ovakvog editorijala želja je bila promovirati domaće brendove i poduzetnički duh te potaknuti i osvijestiti kupnju domaćih i handmade proizvoda.
„Iako brend Bia Bazila čini iznimku, ne odmiče od naše ideje poduzetništva obzirom da je prodaju ove robe nedavno pokrenula mlada žena poduzetnica i kao takva poduprla je ovakvu inicijativu. Sretne smo što su brendovi već našim prvim javljanjem osjetili dobru vibru i prepoznali potencijal ovakvog projekta te nam se rado odazvali i slali svoju odjeću.“
„Dress up and do your business također želi ohrabriti one koji imaju ideju, ali nemaju hrabrost za upuštanje u nešto nepoznato, želimo potaknuti mlade na samostalno pokretanje vlastitog posla i na borbu za svoje mjesto na tržištu. S druge strane potičemo i na međusobnu podršku brendova i međusobno promoviranje. Zašto smo okupili toliko različitih, a opet sličnih brendova? Zato jer konkurenciju smatramo zdravom i pozitivnom, zato što znamo da se svi mi borimo s istim ili sličnim problemima i poteškoćama, ali svima nam je nešto zajedničko. Volimo to što radimo. Rad na ovom projektu omogućio nam je upoznavanje ljudi i njihovih problema koji su istovremeno bili i naši problemi. U trenutku kada smo shvatile kako zapravo mnogi dijele slične probleme, sve je jasnije bilo kako je ovakvu podrške i inicijativu bilo potrebno smjestiti u određeni kontekst, a u našem primjeru je to editorijal. Svi ovi kontakti, iskustva i savjeti koristit će nam u daljnjem radu, a svakako se veselimo i budućim projektima i suradnjama.“
„U ovaj projekt istinski vjerujemo i vjerujemo u ono što radimo. Često ga u šali nazivamo naivno/altruističkim projektom. Zašto promoviramo nama nepoznate brendove i nepoznate žene? Zato što nam je stalo i znamo da su to žene koje se bore i vrijedno rade, ne odustaju, baš kao i mi. Želimo im dati podršku, pokazati kako sve što rade iz ljubavi ima smisla i uvijek će se isplatiti. Nekima sigurno nije bilo jasno što radimo i pitaju se zašto gubimo vrijeme, što imamo od toga. Pitali su nas koji je naš profit u svemu ovome? Mi im kažemo: zar nije profit sama činjenica zajedničkog rada, dijeljenja znanja, savjeta i podrške, ostvarivanja novih kontakata, udruživanja, a najviše osjećaja pripadnosti i osjećaja kako možeš podijeliti s nekim probleme s kojima se susrećeš? Profit je sve ovo znanje, iskustvo i kontakti koje smo stekle. Veselile smo se svakoj suradnji s dizajnerima i dovoljna nam je nagrada da im je osmijeh na licu kada vide svoj rad na našim fotografijama.“
Tim koji je radio na editorijalu:
i Igor Barać facebook