Prvi hrvatski brend premium kozmetike – SKINFINITY proslavio
je prvi rođendan boutique-a u Tkalčićevoj 80. Među brojnim gostima prijateljima
brenda, ovu hrvatsku priču između ostalih podržali su i lifestyle ikona Borna
Kotromanić, plesne umjetnice Andrea Solomun i Ema Janković, kao i internetske
beauty ikone Rita Rumora, Nika Matić i Donna Lugonja Petković.
Okupljene goste na početku je sve pozdravio Hrvoje Vukov,
autor bloga Hlifestyle.eu s kojim brend odnedavno surađuje, a koji je naglasio važnost
postojanja SKINFINITY brenda na hrvatskoj sceni ne samo u kontekstu kozmetike
nego i vlastite proizvodnje. Inovativnost i vrhunske sirovine ono su po čemu se
SKINFINITY ističe, a kad se tome nadoda i dizajn proizvoda, cijela priča je
zaokružena na svjetskoj razini.
Predstavljena je i nova suradnja sa LYKKE, nakitom s dozom
srećom. Personalizirani medaljoni s mirisnim spužvicama tako se sjajno uklapaju
u premium priču kao odabir muškaraca i žena koji vole biti jedinstveni.
Direktorica Mirela Ilenić potom je održala kratku
interaktivnu radionicu „Kako napraviti zlatno ulje?“ pa su se gosti i sami
okušali u izradi. Igra sa zlatnim česticama praha izazvala je najveću pozornost
i postala viralni hit.
Kako bi cijela slavljenička priča bila zaokružena, uz tortu
i slane zalogaje uživalo se i u okusu Rose Premium vina, vinarije Kutjevo.
SKINFINITY je u prvih godinu dana napravio veliki uspjeh jer
je prije svega postavio nove standarde. Prodrmao je beauty scenu jedinstvenim
sirovinama koje upotrebljavaju u svojoj proizvodnji i pokazao da se u Hrvatskoj
može uspjeti malim i sigurnim koracima i velikim znanjem. Osim vlastite
proizvodnje tako su se posljednjih mjeseci istaknuli i u organizaciji
SKINFINITY AKADEMIJE kao jedinstvenog koncepta tri stupnja radionica. Upravo zadnje
održana u subotu tzv. rođendanska premašila je brojku s više od 50 prijavljenih
sudionika.
Proslava 1. rođendana članovima tima dala je dodatno ohrabrenje
u stvaranju domaće priče za svjetska tržišta, a gostima kao krajnjim
korisnicima kozmetike pokazala da hrvatska ima ljude koji znaju i mogu stvoriti
premium proizvode koji su promišljeni do najsitnijeg detalja.