Djevojke i žene koje su oduvijek željele doživjeti kako
se osjećaju fotomodeli u novom natječaju P&G-a i dm-a konačno mogu doći na
svoje. Kampanja Jednostavno je biti
posebna, započeta prošle godine, nastavlja se natječajem za izbor zaštitnog
lica nove kampanje Hippy Gardena.
Nakon što su cijele prošle godine P&G i dm darivali
vjerne kupce Panteneovih, Wellinih, Wellaflexovih i Head&Shouldersovih
proizvoda, kampanja se nastavlja natječajem za kupce Panteneovih proizvoda,
posebno one koji vole modu.
Natječaj
za zaštitno lice nove kampanje Hippy Gardena
Pobjednica natječaja imat će tako priliku iskusiti iz
prve ruke kako je to nositi haljinu s potpisom poznate dizajnerice i pozirati
proslavljenoj fotografkinji, a nakon toga i vidjeti svoje fotografije u
editorijalu prestižnog časopisa.
Natječaj za zaštitno lice nove kampanje Hippy Gardena
traje od 2. siječnja do 15. veljače, a sudjelovati mogu sve ženske osobe koje
žive u Hrvatskoj i starije su od 16 godina. Proces
prijave i odabira se odvija na Facebook-stranici Hippy Gardena, a za
sudjelovanje u natječaju potrebno je kupiti bilo koja dva proizvoda Pantene u
dm-ovim prodavaonicama i poslati fotografiju cijele svoje figure na natjecaj@hippygarden.com.
Fotografije ne smiju biti starije od mjesec
dana, a kandidatkinje na njima trebaju imati puštenu kosu. Uz prijavu trebaju
priložiti i sken računa, kojim se dokazuje kupnja proizvoda te kratko opisati
kako im je Pantene promijenio kosu – i to je to! Najposebnijih 10 djevojaka bit
će pozvano 22. veljače na casting, gdje će se odabrati tri finalistice koje će
na završnom eventu biti predstavljene žiriju i novinarima.
Cure, što čekate?
Autor: Extravagant