Prije točno jednog desetljeća 4look je ušao u frizerski
svijet kao veleprodaja profesionalne frizerske kozmetike i opreme, a nekoliko
godina kasnije etablirao se kao ekskluzivni distributer brenda Kemon za
Hrvatsku. S obzirom da je njihova misija i vizija oduvijek bila unaprjeđenje
frizerske struke, uslijedilo je pokretanje edukacijskog centra za usavršavanje
frizera, 4look Academy, koji je kasnije obogaćen i frizersko-kozmetičkim
salonom istog imena. U želji za konstantnim poboljšanjem usluga, 2014. godine
otvaraju i specijaliziranu trgovinu prirodne kozmetike, 4look Store.
Najnoviji segment 4look koncepta predstaviti će javnosti
povodom proslave 10. rođendana, 1. listopada 2016., otvorenjem 4look Men
Gentlemen Shopa (barber – outfit – tattoo), koji predstavlja jedinstven koncept
u Hrvatskoj, a obuhvaća specijalizirani frizerski salon za muškarce i
brijačnicu, pomno selektiranu ponudu profesionalne kozmetike Kemon i Acca
Kappa, showroom posebnih alkoholnih pića i unikatnih stilskih outfit detalja
njihovih suradnika Volo Libero i Woodoo Store te tattoo studio Nero Ink.
Proslavu 10. godišnjice 4look koncepta nastaviti će sa
stručnim programom predviđenim za nedjelju, 2. listopada 2016. u Guvernerovoj
palači ekskluzivnim predstavljanjem posljednje Kemonove The Italian Touch #20
kolekcije frizura za jesen/zimu 2016/2017. Kolekciju frizura će predstaviti
slovenski i hrvatski The Italian Touch tim koji čine Primož Keršić, Morena
Baćić Ivošević, Karla Benić i Marko Šimunović, dok će se za odjeću pobrinuti
Volo Libero.
U drugom dijelu nedjeljnog programa uslijediti će veliki
nastup svjetski poznatog frizera, Richarda Thompsona, Kemonovog
internacionalnog stilista koji će kroz look&learn seminar predstaviti svoju
novu kolekciju frizura kreiranu za Kemon pod nazivom „A Return to Splendour“,
koja se odlikuje grafičkom geometrijom, snažnim bojama, različitim bogatim
teksturama i sukobljenom asimetrijom.
Sve detalje o događaju i ulaznicama možete pronaći na
www.4look.hr i na Facebook stranici 4look Academy.