Danas vam predstavljamo novi hrvatski brand kućanskog
tekstila, Lull iza kojeg se krije Zrinka Kos. Nastao kao rezultat ljubavi
prema dizajnu, kvalitetnim i prirodnim tkaninama, brand Lull u vrlo je kratkom
vremenu postao sinonim za visoku kvalitetu i stil.
Kako je sve krenulo, te gdje sve možete pronaći Lull
asortiman, saznajte u nastavku.
1. Tko se krije iza branda Lull?
Iza branda Lull krije se Zrinka Kos. Sedamnaest godina
radila sam u tekstilnoj industriji, većinom na raznim menadžerskim pozicijama.
Poslovno iskustvo stekla sam kroz suradnju s domaćim i stranim kupcima i
dobavljačima, brojnim putovanjima i sajmovima, od Italije, Njemačke, Španjolske
do Turske, Indije i drugih.
2. Kako je krenula priča o Lull brendu?
U želji za daljnjim osobnim i profesionalnim razvojem,
temeljem bogatog poslovnog iskustva i velike ljubavi prema interijerima i
kućanskim dekorativnim proizvodima, odlučila sam se za nove izazove i
pokretanje vlastite linije proizvoda. U Lull sam unijela vrijednosti koje najviše
cijenim: slobodu, individualnost, osobnost, vjeru, ljubav, zahvalnost, te
hrabrost i upornost. Volim izazove. Volim pobjeđivati strahove, bilo da to
znači osvajati planinske vrhove ili otvoriti obrt i uložiti u proizvodnju u
Hrvatskoj iz koje mnogi žele pobjeći. Ovaj brend je moj san, ali doslovno. Lull
je visoko na listi stvari zbog kojih ne želim jedan dan pogledati unatrag sa
žaljenjem, zašto se nisam odvažila napraviti nešto što me ispunjava. Engleska
riječ lull znači mir, tišinu, odmor; umiriti se, uspavati. Mir za mene sugerira
ljepotu života, pobjedu sreće. Svatko treba kutak za trenutke mira i opuštanja,
a Lull pomaže da se stvori takav kutak.
3. Što sve nudite, te koje materijale koristite u izradi?
Svi proizvodi napravljeni su od pomno biranih prirodnih
materijala, a osmišljeni su i dizajnirani od strane hrvatskih stručnjakinja.
Lull zasad proizvodi dekorativni kućanski tekstil, od ukrasnih jastučića do
posteljine.
4. Što vas najviše inspirira u izradi?
Inspirira me svijet, detalji i svakodnevnica, kao i u
globalni trendovi. Volim moderno i minimalističko, cijenim tradiciju i klasiku.
5. Kome su namijenjeni vaši proizvodi, te gdje ih možemo
pronaći?
Asortiman je prilagođen ljudima kojima je važan vlastiti
stil i izričaj. Svi proizvodi mogu se kupiti putem webshopa na adresi
www.lull.hr. U izradi je i engleska verzija webshopa jer Lull cilja i na
europske i druge kupce.
6. I za kraj, u životu vas najviše pokreće…
Svaki trenutak u životu je jedinstven i neponovljiv.
Trebamo mu posvetiti punu pažnju, ne osvrtati se previše natrag i ne živjeti u
zamišljenoj boljoj budućnosti. Trenutke koje imam za sebe volim provesti u
lijepom ambijentu, uz dobru glazbu ili knjigu.
Fotografije: Doris Fatur