Danas je predstavljen novi projekt Turističke zajednice
grada Rijeke pod imenom Primorska kuća. Primorska kuća novi je turistički
proizvod u centru grada Rijeke na adresi Krojačka 1 i nadopuna turističke
ponude destinacije, a o značaju projekta govorili su gradonačelnik Grada Rijeke
Vojko Obersnel i direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa.
Pojedinosti uređenja okoliša i lokacije prezentirao je Željko Vitas, ravnatelj
direkcije zajedničke komunalne djelatnosti Odjela gradske uprave za komunalni
sustav Grada Rijeke.
Gradonačelnik
Obersnel istaknuo je značaj ovakvih i sličnih projekata koji oplemenjuju
turističku ponudu destinacije i promoviraju očuvanje tradicijskih običaja i
autohtonih proizvoda primorskog kraja. Gradonačelnik je također istaknuo i
značaj suradnje koju Grada Rijeke ostvaruje u raznim projektima i gospodarstvu
na razvoju turističkih i drugih projekata i ideja.
O značaju Primorske kuće i projekta više je govorio
direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarp, a koji je izjavio da
Primorska kuća sa svojom jedinstvenom lokacijom i ponudom predstavlja novu
turističku atrakciju, a turističku ponudu destinacije nadopunjuje i s novom
konobom koja će na meniju imati isključivo autohtona primorska jela bazirana na
tematskim kuharicama. Tu je i nova suvenirnica
koja će u svojoj ponudi imati originalne, autohtone i tematske suvenire
s područja cijele Primorsko-goranske županije. Nakon današnje prezentacije,
očekuje se skoro stavljanje u funkciju konobe i suvenirnice.
U prizemlju Primorske kuće planiran je ugostiteljski objekt
– konoba gdje će se pripremati autohtona jela s našeg područja u suradnji s
autorom knjiga autohtone kuhinje (Zeleno i plavo na pijate, Nonina kuhinja, Iz
padela naših nona) Damjanom Miletićem. Bit će to prva konoba koja će imati
pisane kuharice za jela koja se poslužuju u prostoru konobe.
Na prvom katu smjestit će se izložbeno-prodajni centar
autohtonih proizvoda i suvenira s područja Primorsko-goranske županije, a gdje
će se provoditi i brojne promotivne aktivnosti i edukacije u cilju promocije
autohtonih namirnica.