Dok
se djeca vesele skorim praznicima, roditelji, a osobito roditelji prvašića,
posebno su uzbuđeni. Kako bismo im olakšali muke prilikom odabira školskog
pribora u kultnom Hoću knjigu Megastoreu u Bogovićevoj 7, u subotu je održana
panel rasprava i revija najnovijih modela školskih torbi brendova Santoro
Gorjuss, Connect, Herlitz, Belmil, Target, Scout i Disney, a predstavljene su i
likovne mape te program Izzy Profil Kletta.
Pod
dirigentskom palicom Antonije Stupar Jurkin, magistrica kineziologije
Ana Kuhanec Brašnović i Sanja Srdić Jungić,
voditeljica marketinga i komunikacija Hoću knjigu, potrudile su se objasniti
roditeljima što je najvažnije prilikom odabira školskih torbi.
„Svaka
školska torba ima svoje prednosti, ali najbolja vodilja kod odabira školske
torbe je da ona bude što lakša, da se nosi na oba ramena, da je u što višem
položaju na leđima djeteta (da ne visi nisko na leđima) i što bliže leđima. Što
se tiče torbi na kotačiće, one su dobar izbor za djecu slabije konstitucije,
nižeg rasta i kilaže kojima nošenje teške torbe stvara preveliki pritisak na
kralježnicu i njene strukture. Po nekim istraživanjima, torba smije težiti
10-15 posto od djetetove težine, iako ja mislim da je i to previše. Neki naši
liječnici kažu 5-10 posto“, izjavila je Ana Kuhanec Brašnović.
„Torbe
se, u principu, tradicionalno biraju prema spolu. Najčešći kupac školskih torbi
su mame, a njihov odabir ovisi o preferencijama djeteta u kombinaciji s
racionalnim kriterijima. Ako majka kupuje torbu za dječaka, uglavnom bira
sportske motive i na odabir ima puno različitih varijanti i funkcija. S
djevojčicama je to ipak malo kompliciranije. Kada govorimo o specijaliziranim
proizvođačima školskih torbi, odnos cijene i kvalitete je iznimno direktan.
Dakle, veća cijena zaista znači i bolju kvalitetu. Zato je naša preporuka da se
kupuju torbe upravo tih proizvođača. Kao suprotnost tome, imamo torbe koje se koncentriraju
na dizajn i izgled, ali ne nužno i kvalitetu. Svakako, prilikom odabira tražite
savjet prodavača ako se ne radi o poznatom i prepoznatljivom brendu”,
ispričala je Sanja Srdić Jungić.
Kao
kineziolog, magistrica Kuhanec Brašnović svakako je htjela napomenuti da
roditelji ne smiju zaboraviti kako je svaka tjelesna aktivnost dobra jer u RH
aktivno vježba tek 3-5 posto populacije. „Roditelji danas sve više potiču
djecu na tjelesnu aktivnost, iako sami nisu aktivni, a ne zaboravite da djeca
uče na primjeru roditelja. Bazični sportovi poput plivanja, atletike ili
gimnastike uvijek su u prednosti jer najbolje razvijaju funkcionalne i
motoričke sposobnosti. Nastojat ću da se moje dijete bavi sportom i da sport
bude dio njenog života kao što je i dio suprugovog i mog te ću tako, sigurna
sam, ublažiti strah od deformacija njene posture školskom torbom“,
naglasila je.
Nakon
panela kojeg su roditelji s velikim interesom pratili, održana je modna revija
na kojoj su mališani agencije Fashion Team Kids nosili najatraktivnije torbe iz
najnovijih kolekcija brojnih renomiranih brandova.
Connect
i Herlitz su tako brandovi koje karakteriziraju iznimna lakoća i nepropusni
materijali, dok se Santoro Gorjuss
ističe po prepoznatljivim dizajnima škotske umjetnice Suzanne Woolcoot
za kojima luduje baš svaka djevojčica. Brand Belmil, predstavio je čak četiri
linije torbi – Classy, Easy Go, Compact te Leisure – čije su zajedničke
karakteristike lakoća, vodootpornost, ergonomski dizajni i iznimno važni
reflektirajući elementi. Brand Target se, pak, istaknuo zanimljivim dizajnom
pri kojem torbe mijenjaju ne samo izgled nego i funkciju pa se od školske torbe
u samo par koraka može dobiti ruksak.
Za
kraj smo vidjeli kolekcije torbi Disney i Scout. Disney se istaknuo torbama s ukrasnim
privjescima, ergonomskog oblika,
čvrstoće i lakoće, ali i omiljenim likovima Minnie Mouse i junaka Avengersa, a
brand Scout inovativnim i modernim dizajnom te 40-godišnjom tradicijom toga
njemačkog branda.
Djeca
su se zabavila uz modnu, likovnu, nagradnu foto radionicu, a u sklopu programa
održan je nastup zbora Zagrebački Allegro te predstava Kazališta La La Land –
Dan u laboratoriju malog znanstvenika.