”Svake sezone nastojim
otvoriti nove kreativne momente. Ove sezone naglasak je bio na boji; kao
dizajnerica poznata sam po crnoj boji, ali smo dali naglasak na svjetlije
tonove ovog puta.” – započinje predstavljanje svoje nove kolekcije LINK by
Ogi Antunac jesen-zima 2019/2020 dizajnerica Ogi Antunac.
U kolekciji se pojavljuje
svijetlo siva, bež i maslinasta boja, a posebno su dominante jakne kojima je
posvećena velika pažnja te vizualno dominiraju kolekcijom, što je u skladu i s
dosadašnjom prepoznatljivošću LINK-a, brenda poznatog po ”cool jaknama”.
Kolekcija je već poslana u
New York; prva stanica je sajam u Las Vegasu, nakon kojeg se čeka
predstavljanje u New Yorku tijekom NY Fashion Weeka. Paraleno s time, kolekcija
će biti predstavljena u Düsseldorfu u Njemačkoj te Kanadi putem showrooma.
Kao i svake sezone, vizualni
identitet kampanje potpisuje fotografkinja Maja Kljaić, koja se ovog puta
odlučila za tehniku digitalnog kolaža, kako bi se odmaknuli od uobičajenih
fashion formi.
Riječ je o sredstvu likovne
artikulacije kojim su se koristili kubisti početkom 20. stoljeća za izradu
svojih avangardnih djela, što se sjajno naslonilo na skulpturalnost LINK modela
i plastičnost tkanine. Segmenti kolekcije, tekstura i elementi su preuzeti iz
klasičnih fotografskih zapisa, uobičajenih prilikom snimanja look book-a.
Svaki od 8 kolaža predstavlja
jedan od sektora kolekcije i na taj način priča priču image-a branda.
Photo:
Maja Kljaić
Styling:
Petar Trbović
Model:
Petra Ugljarević / Relatum Model
Make
up: Mirta Pejić
Kosa:
Anamarija Knezović za GT salon