Rijeka se pridružila brojnim svjetskim turističkim destinacijama sa svojim tematskim turističkim vodičem svjetski poznate franšize vodiča Time Out. Rijeka od ove godine ima novi turistički vodič na engleskom jeziku u sklopu svjetski najpoznatije turističke franšize vodiča Time Out. Izdanje koje je posvećeno Rijeci je upravo izašlo iz tiska i dostupno je na kioscima sa svojih preko 100 stranica posvećenih samo Rijeci i Europskoj prijestolnici kulture.
Time Out Rijeka nudi pregršt priča o Rijeci i Europskoj prijestolnici kulture koji će nas prezentirati brojnim turistima i čitateljima. I to ne samo u tiskanom izdanju koje je dostupno na kioscima, već i u online promidžbenim aktivnostima, novim spotovima i u aplikaciji koji se pripremaju. Magazin je pored distribucije po kioscima u Hrvatskoj, dostupan na odabranim inozemnom tržištima, a sve s ciljem daljnjeg podizanja međunarodnog profila Rijeke sa promocijom kulturnih, turističkih i razvojnih potencijala grada.
Zajednički je to turistički vodič Rijeke i Europske prijestolnice kulture koji je uz partnere realiziran od strane Turističke zajednice grada Rijeke i Rijeka 2020.
Time Out međunarodni je medijski autoritet za turizam, kulturu i gastronomiju koji je prisutan u 108 gradova i 39 zemalja te ima mjesečnu publiku od 242 milijuna čitatelja diljem svijeta.
Time Out mediji uključuju magazine, mrežne stranice, newslettere i mobilne aplikacije te imaju doseg od 2,5 miliona turista koji dolaze svake godine u Hrvatsku. Time Out sa svojom specijalizacijom na turističke vodiče, načinom pisanja i prezentacijom turističkih priča, odlično targetira potencijalno zainteresirano tržište turista.