Gentlemen’s Shop sinoć je u opatijskoj Angiolini priredio
događanje kojeg se ne bi posramile niti svjetske metropole i vratio nas u
vrijeme 1920-ih godina vrhunski organiziranom zabavom Gatsby by Fidelio.
Ovim fenomenalnim partyem, Gentlemen’s Shop je i službeno
predstavio vlastiti brend Fidelio – niché brend odjeće za muškarce koji se
temelji na ručno rađenim odijelima po mjeri od najboljih talijanskih
materijala. Fidelio odijela po mjeri već je imalo priliku isprobati i dvanaest
uspješnih mladih muškaraca koji u Fidelio outfitima krase novo izdanje
kalendara Eudaimonia 2018., a što je posebno razveselio brojne posjetiteljice
koje su ponijele kući ovaj kalendar koji potpisuju Gentlemen’s Shop, Miss7 i
Hendrick’s.
Večer je započela u plesnim ritmovima swinga uz DJ Diabla i
plesnu skupinu Jump ‘n’ Swing iz Zagreba, a završila je jednako vatreno uz
fenomenalne plesne performanse, te zadarskog DJ-a Matu Kokića koji je hitovima
s vinila držao ritam do ranih jutarnjih sati.
Vrhunac večeri svakako je bio nastup Marka Tolje koji je
ujedno jedan od eudaimonista u novom kalendaru, ali i ambasador brenda Fidelio.
Svojim strastvenim i karizmatičnim izvedbama Marko je u potpunosti zahuktao atmosferu u Angiolini
te osigurao da Gatsby by Fidelio zasluži epitet party godine.
Kao što smo već naviknuli kada su u pitanju događanja
Gentlemen’s Shopa, svaki detalj bio je pomno osmišljen i cijeli prostor je
odisao filmskom raskoši zlatnih ukrasa, pernatih boa i perli, u što su se
savršeno uklopili i Bottega Gold prosecco te Hendrick’s Gin kojima su častili
uzvanike, baš kao što bi to učinio i sam Great Gatsby. Posebno nas je oduševilo
što su i posjetitelji s jednakim entuzijazmom prihvatili gatsby dress code i
dali si truda po pitanju outfita i frizura pa je jučerašnja zabava u Angiolini
doista izgledala kao da ste se vratili u dvadesete godine prošlog stoljeća ili
možda ušetali na snimanje The Great Gatsby filma. U svakom slučaju, provod za
pamćenje, nadamo se reprizi uskoro!
Foto: Josip Čekada