U romantičnom ambijentu amfiteatra u Matuljima snimljena je
ovogodišnja kampanja projekta 11.Riječke stepenice. Ispred objektiva fotografa
Josipa Čekade u ulozi modela našli su se riječki modeli Manuela Fabac i Danon
Vrlić koji utjelovljuju ono što i sam projekt predstavlja ovaj put prikazano
kroz romantičnu priču mladog i uspješnog para kojima kultura odijevanja
predstavlja imperativ te se moderna i elegantna odjeća nameće kao pravi izbor.
Odabir mjesta snimanja kampanje, amfiteatar, stoljećima je mjesto odnosno
simbol uživanja u raznim kulturnim, scenskim i drugim manifestacijama, a Riječke stepenice izvrsna su poveznica jer se
i na njima predstavljaju razne vrste umjetnosti kroz proteklo desetljeće
njihovog održavanja.
Ovaj modni event,koji svake godine krajem kolovoza pred
kraj ljeta oduševi veliki broj posjetitelja, sa zanimanjem se iščekuje, jer će
se na događanju predstaviti brojni hrvatski dizajneri i modne kuće. Na programu
je čak 16 modnih revija: Vesna Sposa, Di Caprio by Varteks, Boutique Rival,
Jeordie’s, Biba vjenčanice, La Tramp, Ghetaldus Rijeka, Salon Marie, Showroom
Antonela, My happy skirt, Adriana Rajčić design, Wedding City, Temaku, Eni
Surijan, Hero4Heroes, a prilika je dana i mladim dizajnerima pa će kolekciju
predstaviti i učenici Srednje trgovačke
i tekstilne škole iz Rijeke.
11.Riječke stepenice održati će se u petak 25.kolovoza
2017. na stepenicama pored Grand hotela Bonavia u Rijeci . Ulaz je slobodan.
Foto: Josip Čekada
Styling: Di Caprio by Varteks / Biba vjenčanice / Ghetaldus
Rijeka
Hair: Perman Experience
Make-up: Paola Peček