Bipa FASHION.HR, najveća modna platforma u regiji, već
tradicionalno ususret početku tjedna mode predstavlja službenu kampanju. Modna priča koja najavljuje uzbudljiv modni program, ove sezone u
fokus stavlja neke od glavnih izazova današnjeg društva. U doba površno
percipiranih kreativnih potencijala, modna kampanja 28. Bipa FASHION.HR-a
afirmira individualni i aktivistički pristup modi. Mood kampanje daje naslutiti da se iza svega krije ključna poruka –
moda je među ostalim, snažna ekspresija, komunikacijski kanal koji snažno
komunicira i šalje poruku o mnogim društvenim fenomenima i
anomalijama.
Fotografije,
koje ove sezone potpisuju Franjo
Matković i Senja Vild, poput
filmskih scena dočaravaju ključnu misao kampanje – moda nije odjeća, moda je
elementarni oblik izražavanja. „U ovoj smo kampanji upravo karaktere stavili
pod “spotlight”, i to doslovno
kao u teatru, što je unijelo određenu dozu dramatike. Poigravanjem s rasvjetom
i odabirom samo jedne boje svjetla, odjeću smo potisnuli u drugi plan kako bi
se naglasile ekspresije lice, pokreti tijela i općenito neverbalna komunikacija
jer upravo to je bit mode. Rezultat su vizuali koji se doimaju gotovo kao
plakati za kazališnu predstavu ili film. Iako stilski jednaki, svaki za sebe
priča drugačiju priču”, objašnjavaju
Franjo Matković i Senja Vild. Zaštitna lica nove kampanje Bipa
FASHION.HR-a, manekenke Nika Smadilo
(Talia model) i Manuela Mlinar
(Relatum models) sjajne su u ulogama modnih heroina, za čiji je styling
zaslužna poznata stilistica Ana Nikačević. Makeup je djelo vizažiste Saše Jokovića, voditelja makeup tima
tjedna mode, dok frizure manekenki
potpisuje Katica Topčić, kreativna
direktorica Kevin Murphyja.
Brojna dizajnerska imena predstavit će svoje vizije na pisti Bipa
FASHION.HR-a koji se održava od 19. do 23. ožujka u Paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma.
Žila kucavica hrvatske modne scene Bipa FASHION.HR svake sezone donosi nove
kolekcije etabliranih modnih dizajnera, ali pruža i vjetar u leđa i brojnim
mladim modnim nadama koje će svojim svježim idejama dati novu energiju modnim
zbivanjima u Hrvatskoj. U vrhunskim produkcijskim uvjetima, modna će publika
uživati u kolekcijama dizajnera koji iz sezone u sezonu potvrđuju status Bipa
FASHION.HR-a kao najjače modne platforme u regiji. U pet dana na programu su zasebne
večeri u kojima će svoje kolekcije prikazati Ivica Skoko (pod pokroviteljstvom Perwolla) i Robert Sever (pod pokroviteljstvom branda Noelle). Zoran Aragović sa svojim brandom BiteMyStyle
obilježit će 15 godina karijere, a svoje će kolekcije predstaviti i Ana Maria Ricov, Anthony Avangard, Arileo,
Klisab, Marina Design, Morana Krklec, Branka Donassy, Jelena Holec, Twins (pod
pokroviteljstvom branda CCC) te Mateyaneira.
Poseban dio programa ove će sezone premijerno zauzeti FHR MEN, večer koja će biti rezervirana za kolekcije muške mode
koje će predstaviti Robert Sever, Spirit by T.B., modna kuća Varteks te beogradski brand Martini Vesto by Boško.
U sklopu Bipa
FASHION.HR-a i ove će se sezone dodijeliti posebno priznanje – Modna nagrada
Ana Lendvaj, koju je prošle godine utemeljio Večernji list u suradnji s
nacionalnim tjednom mode. Nagrada koja nosi ime dugogodišnje novinarke,
kolumnistice i modne kritičarke Večernjeg lista, dodjeljuje se dizajneru koji
je kreirao najbolju kolekciju u prethodnoj godini, a o čemu odlučuje stručni
žiri sastavljen od modnih urednika i novinara. Najbolja kolekcija za 2018. bit
će proglašena na pisti Bipa FASHION.HR-a
u ožujku.
Fotografija: Franjo Matković i Senja Vild
Video: Bruno Krčelić i Dado Pokec
Modeli: Nika Smadilo
(Talia model) i Manuela Mlinar (Relatum models)
Styling: Ana Nikačević
Kosa: Katica
Topčić za Kevin Murphy
Šminka: Saša Joković
Autor: Press