Nova proljetna kolekcija Amas nakita donosi nam proljetnu priču sa naglaskom na minimalizam, nježne teksture, te neka reizdanja starih kolekcija.
Amas nakit je na tržištu prepoznat kao kvalitetan nakit od srebra i srebra sa pozlatom, a kao “bestseller” proizvodi izdvajaju se narukvice na inicijale, anđele i minimalističke ogrlice.

Noviteti u Amas asortimanu već su prepoznati na ulicama, te se već mogu vidjeti na streetstyle fotografijama i blogovima.
Izdvajamo nove ogrlice, spojena srca i spojene zvjezdice sa mat površinom, veliki mat krugovi na ogrlicama i narukvicama, te narukvice u obliku curica i dječaka i ogrlice sa gravurom.

Nova kampanja pod nazivom “#amaslove” je potaknuta proljećem, tako i tulipani u kampanji predstavljanju nježnost i vedrinu proljeća. Kolekciju odlikuju i vedre boje, tako da su dostupne i nove boje konopaca za narukvice; svjetlo plava, žuta, pastelno roza, zelena i koraljna boja.


Amas bijoux je zadarski brand koji postoji već pet godina, te lagano osvaja domaće i strano tržište. Iza imena “Amas” krije se riječ ljubav, što Amas znači na izgubljenom jeziku esperanto, a upravo je ljubav prema nakitu i kreativnosti misao vodilja ovog branda.

Vlasnica branda Amas je Petra Mičić Garibović, mag. novinarstva i odnosa s javnostima, koja je nakon rada u struci sasvim slučajno krenula u izradu nakita, te je tako i započeta Amas “priča”.

Amas nakit možete pogledati i pratiti na Instagram i Facebook profilu pod nazivom Amas bijoux.