Talentirana šibenska dizajnerica donosi svježe i razigrane vizuale.
Šibenska dizajnerica Maria Krnić koja stoji iza brenda MAIO za svoju novu kolekciju lansira razigranu kampanju naslovljenu «Let’s play a love game!»
Unisex kolekcija pod nazivom „Play a game“ jesen/zima 2016. inspirirana je borilačkim sportovima, a poseban je naglasak stavljen na torbe od kojih je cijela kolekcija i razvijena. Upečatljive torbe-ruksaci su okosnica kolekcije, dizajnirani u obliku boksačke vreće, a za tu namjenu mogu se i koristiti. „Torbe protiv stresa“ nosive su ne samo na sportske kombinacije , već predstavljaju savršen modni dodatak u svim dnevnim i večernjim kombinacijama. Nove MAIO torbe modni su asesoar s kojim ćete zablistati u svakoj prigodi i koji će vas na najbolji način riješiti stresa.
Crno-bijela kombinacija osvježena ružičastim tonovima i isprepletena vezicama daje jasnu poruku koja je bila dizajneričina misao vodilja: „Nije sve crno-bijelo, ponekad je potrebno zagrepsti ispod površine„. Poruka je prvenstveno namijenjena muškarcima u ružičastom, budući da je izbor te boje i dalje tabu u društvu . „Muškarac u rozom je i dalje muškarac», kaže Maria Krnić.
Kampanja u sebi ima i alternativnu notu, kako bi se jasno komunicirao bunt prema predrasudama i otporu prema drugačijem i posebnom i to sve kroz jednu luckastu ljubavnu priču dvoje buntovnika koji uživaju u životu i ne zamaraju se tuđim mišljenjima.
Kolekcija se bazira na sportskim krojevima, zanimljivim izrezima, vezicama, slojevitim kombinacijama, bomber jaknama na preklop nalik na kimono. Uz torbe, neizostavni modni dodatak su i rukavice (bandaže) koje nadopunjuju svaku kombinaciju, choker ogrlice, prepoznatljive po MAIO mačkici te ručno pletene kape
Dizajnerica : Maria Krnić
Modeli : Rafaela Vujević & Ivan Kulušić
Fotografije : Sanja Lydia
MUA : Dorotea Bura Jušić
Hairstyle : Nina Barišić