Nova H&M-ova kolekcija Conscious Exclusive pomiče
granice održivosti i stila: kolekcija za 2017. uključuje inovativni održivi
materijal BIONIC® – reciklirani poliester izrađen od plastičnog obalnog otpada.
Podatna tkanina korištena za elegantnu plisiranu haljinu dokazuje kako je
sasvim prirodno da najbolji stilovi idu ruku pod ruku s osviještenosti o
okolišu.
Pored cjelovite ženske linije i opuštene formalne muške
odjeće, kolekcija će po prvi put uključivati i komade za djecu, kao i parfem iz
kolekcije Conscious Exclusive na bazi organskih ulja. Kolekcija će od 20.
travnja biti dostupna u oko 160 trgovina širom svijeta, kao i u internetskoj
prodaji.
Supermodel i dobrotvorka Natalia Vodianova zvijezda je
ovogodišnje kolekcije Conscious Exclusive, u njezinoj prvoj kampanji za
H&M.
„Ponosna sam što se pojavljujem u kampanji za kolekciju
Concious Exclusive H&M-a. Nevjerojatno je vidjeti napredak održivih tkanina
koje se koriste u kolekciji i utiru put održivijoj budućnosti mode,“ naglašava
Natalia Vodianova.
Concious Exclusive kolekcija je istančanih komada,
savršenih za proslavu nove sezone. Središnji komad prozračna je plisirana
svečana haljina u puderasto ružičastoj boji, sašivena od BIONIC®-a,
recikliranog poliestera izrađenog od obrađenog plastičnog obalnog otpada. Riječ
je o kolekciji pojedinačnih komada koji odišu posebnim prilikama, svaki od
kojih dočarava brojne raznovrsne načine na koje održivi materijali mogu
oblikovati najbolji stil.
„Za H&M-ov dizajnerski tim, ovogodišnja kolekcija
Conscious Exclusive prilika je za sanjarenje i kreiranje istovremeno neobičnih
i lijepih komada. Fantastično je imati priliku pokazati što je sve moguće
napraviti s održivim materijalima, baš kao što smo to učinili s profinjenom
plisiranom haljinom od BIONIC®-a“, ističe Pernilla Wohlfahrt, H&M-ova
voditeljica odjela za dizajn i kreativna direktorica.
Kolekcija Conscious Exclusive predstavlja pokretač u okviru
iskoraka H&M-a prema održivijoj budućnosti mode. Od cjelokupnog asortimana
H&M-ovih proizvoda, 20 % sada je izrađeno od održivijih materijala (2015.),
s ciljem povećanja tog udjela na godišnjoj razini. H&M je jedan od najvećih
korisnika recikliranog poliestera na svijetu i jedan od najvećih kupaca
organskog pamuka. Cilj je da do 2020. godine 100 % pamuka dolazi iz održivih
izvora. Taj cilj predstavlja dio težnje H&M-a da stvara održivu i
kvalitetnu modu, dostupnu što većem broju ljudi. Za više informacija posjeti
about.hm.com/sustainability.