Nohaa brand samo na Facebooku broji preko
70 tisuća fanova. Koliko dugo postojite i kako je sve krenulo?
Modni svijet nas je uvijek
zanimao, te smo uvijek tražile način kako se predstaviti široj publici budući
da je u modnom svijetu jako teško uspjeti osobito kad se radi o tako malom
tržištu s mnoštvom poznatih i prIznatih dizajnera. Ubrzo se otvorila prilika od
strane časopisa Cosmopolitan koji su napravili suradnju s Naomi Campbell
parfemima gdje su tražili mlade kreativce.
Nohaa je nastala u prosincu 2009.godine samim prijavljivanjem na njihov
natječaj časopisa. Na tom natječaju smo i pobjedile te dizajnirale i izradile unikatne broševe koji su se
prodavali s Naomi parfemima u Hrvatskoj i BiH. Nakon toga se Nohaa priča
nastavlja izlagajući na različitim modnim događanjima kao što su Fashion hr.
Industrija, Moda sa šlagom i Fashion Incubator.
Tko stoji iza brenda,
tko je njegova idejna, pokretačka i stvarateljska snaga?2.
Iza Nohaa torbi stoje Ivica Nola i Rijana Hadžić Radoš.
Rodom smo iz Makarske. Poznajemo se još iz srednje škole, gdje smo
išle zajedno u razred , no zapravo tek dolaskom u Zagreb i upisujući isti
fakultet (Grafički) počima naše prijateljstvo i suradnja.
2. Što sve imate u ponudi? Kakve su torbice
trenutno hit?
U
ponudi imamo svakakve modele, veće, manje, dnevne, večerne, te uvijek težimo k tome da svaka naša torba bude
što je više moguće kvalitetna.
Ovo ljetu su najviše popularne pletene
torbice. Cekere radimo već treću sezonu i svake godine izbacimo par novih
modela. Trenutno su najpopularniji naši modeli Amal i Dilayla.
4. Koje materijale
koristite, kako teče postupak izrade svakog predmeta i koliko vremena vam je
pritom potrebno za izradu?
Radimo sa uistinu različitim materijalima. Koristimo pravu
kožu, različite eko kože (od glatkih, brušenih, zmijskih,kroko uzoraka) do jute
i ukrasnih materijala. Volimo tragati za novim materijalima od kojih možemo
izraditi nešto novo.
Cijelokupni proces od samog nastanka pa do izrade jedne
torbe je jako zahtjevan,no sve je lakše
kad smo dvije, jer nama rad u dvoje donosi prednosti, nadopunjujemo se i
„guramo“ jedna drugu da budemo što bolje i kvalitetnije. Sam proces je jako
zahtjevan, potrebno je dosta vremena dok
bi torbu dovele do savršenstva, jer je potrebno isprobati različite varijante kako
bi vidjele je li torba funkcionalna.
5. Otkud inspiracija
za stvaranje uvijek novih, originalnih i jedinstvenih torbica?
Sve što nas okružuje, priproda, ljudi, arihtektura,novi
materijali i uzorci, nova haljinica i cipele koje smo baš kupile i baš za njih
nemamo idealnu trobicu.
6. Na što ste
najponosniji u dosadašnjem radu?
Ponosne smo na jako puno toga, ponajprije jer radimo u jako
maloj zemlji koja ima jako puno kreativaca, a Nohaa je prepoznatljiva i kao
modni brand samo rasti i širi se. Mislimo da svatko tko radi nešto sam može
biti ponosan na sebe što je uspio stvoriti i raditi nešto što voli.
7. Kakvi su planovi
za budućnost?
Iako smo relativno mlade poduzetnice, svakako planiramo
daljnje širenje. Najbitnije nam je da radimo posao koji volimo i od toga
živimo. Što se tiče ideja, toga nam ne manjka samo što nam je sada vrijeme
najdragocjeniji faktor. Trenutno smo uz dnevni posao, prilično okupirane
otvaranjem vlastitog izložbenog prostora, takozvanog showroom-a gdje bi mogli
primit klijente koji bi tako mogli doći i osobno razgledati naše proizvode.
Ovaj projekt iznimno nam je bitan te se nadamo da ćemo ga u skorijoj budućnosti
realizirati. Osim toga, imamo još puno drugih planova no o tome na vrijeme.
8. Kakvi su komentari
i dojmovi klijenata?
Jako nam je drago što imamo jako pozitivne reakcije naših
klijenata. Imamo veliku listu dugogodišnjih klijenata, cura koje već dugo
naručuju od nas I koje imaju jako puno naših modela. Drago nam je kad nam se
kupci vraćaju jer nam je to samo znak da radimo dobar posao.
9. I za kraj, gdje
vas sve mogu naći novi kupci?
Nohaa dizajn možete naći putem interneta, na našoj službenoj
Facebook stranici Nohaa i službenom Instagram profilu nohaadesign.
Autor: Extravagant
Foto: Facebook