Na ovogodišnjem Monte-Carlo Fashion Weeku, jednom od najprestižnijih modnih događanja u svijetu, predstavljene su nove kolekcije za ljeto 2019. Kao i svake godine predstavljeno je oko trideset luksuznih brandova, a među njima i «KISSA» nova modna marka kupaćih kostima. Na događanju su se pojavili mnogi influenceri i VIP gosti, Flavio Briatore, Mika Hakkinen, Constanza Cavalli Etro te još mnogi drugi.
Zanimljiva poveznica između “KISSA” modne marke i Hrvatske je što je vlasnica branda, Martina Čorak podrijeklom sa otoka Paga te je uzela staro ime za otok Pag kao inspiraciju za naziv svog branda – “KISSA”. Takoder, u oblikovanju vizulanog identiteta korištene su teksture oblutaka Hrvatskih plaza te fotografski prizori najlijepših Hrvatskih destinacija. Nadalje, modeli kupaćih kostima su nazvani po hrvatskim otocima poput “Vis”, “Brioni” itd.
Marina Čorak, koja živi i djeluje u Milanu svojim se ženstvenim i samouvjerenim dizajnom obraća modernoj zeni, a fokus njenog dizajna je u funkcionalnim detaljima kupacih kostima. Svaki model KISSA kupaćih kostima je rađen vrhunskom preciznošću kako bi svaka žena imala maksimalnu ugodnost pri nošenju kostima. Slogan KISSA modne marke je “Find your space under the sun doing something that you love”.
Cijeli vizualni identitet te oblikovanje branda je djelo Riječanke, Anje Zambelli Čolak koja je prenjela suštinu ljepote ljeta te ju uklopila u identitet nove modne marke. “KISSA” svoje proizvode proizvodi u Italiji gdje se tradicija izrade kvalitetnih modnih predmeta isprepliće s pažnjom prema svakom i najmanjem detalju.
“Ista pažnja oko detalja je prenesena i u vizualni identitet”, kaže Anja Zambelli Čolak.
“KISSA” ima cilj postati svjetski etablirana modna marka kroz sljedećih par godina, a obzirom na povezanost sa Hrvatskom možda postane i izvrstan ambasador hrvatskog turizma.