Modna kuća MAK ove godine slavi 30. godina rada i
djelovanja. Tom prigodom snimljena je i kampanja koja slavi ženu. MAK žena je
moderna, samosvjesna i ženstvena, ona
je poslovna žena u kreacijama
kuće Mak iz Splita, koja nam donosi
svoju najljepšu modnu priču simbolična naziva „This is Mak“. Najnovija kampanja
Makove kreatorice Nede Makjanić Kunić hommage je kolekcijama koje su obilježile
njezinih trideset godina na modnoj sceni. Raskošni kaputi s paspuliranim
detaljima, voluminozne suknje, hlače od pepita uzoraka, haljine od eko kože u
ljubičastim tonovima te otkačeni sakoi, inspirirani su Makovom prvom
pret-a-porter kolekcijom predstavljenom
još davne 1986. godine.
Kako naglašava splitska kreatorica, riječ je o
bezvremenskim komadima zbog čega Mak svih ovih godina vole poslovne žene
različitih zanimanja i životne dobi. Upravo stoga za zaštitno lice svoje
rođendanske kampanje Neda Makjanić Kunić angažirala je stilisticu i model Mimi Rončević
koja se odlično snašla u ulozi poslovne žene – vječno u pokretu, ali istodobno
modno osviještene. Uz kapute, među kojima se ističu patchwork modeli, zvijezde slavljeničke priče
najdugovječnije splitske modne kuće su neobični materijali, od eko krzna do
umjetne kože, a poseban naglasak je na otkačenim i zavodljivim bojama – jer sve
je to Mak.
Šminka: Roberta Rakuljić
Frizura: Ivana Marušić za salon Sananda
Styling: Mimi Rončević
Fotograf: Karlo Hečimović