Nova kampanja Karla trgovina donosi rješenje stilskog
anagrama za sezonu proljeće-ljeto 2017. Novi modeli obuće i modnih dodataka
popularnih svjetskih brendova ove sezone donose glamour 70-tih, disco kulturu
ili tropski look osvježen neodoljivim bijelim detaljima. Potražite rješenje
svog stilskog anagrama u Karla trgovinama u Splitu, Zagrebu, Rijeci, Zadru i
Dubrovniku ili na www.karla.hr
Za najnoviju kampanju Karla trgovina luksuzne obuće i
modnih dodataka, Mladen Šarić, fotograf i Borut Mihalić, stilist poigrali su se
slovima i enigmatskim zagonetkama kako bi najbolje predstavili najnovije modne
trendove za nadolazeću sezonu proljeće-ljeto 2017.
Nova Karla kampanja
se tako sastoji od tri modne premetaljke.
U prvoj je riječ o neponovljivom glamouru 70-tih, koji se
očituje u blok petama i patchwork torbicama uz dodatak trapera i brušene kože.
Druga premetaljka se bavi bezbrižnim danima koje donose
razne proslave u metalik tonovima. Oni su ove godine, uz laganu referencu na
disco kulturu, obavezan dio svakog dobrog stila.
Treća kompozicija
spaja tropske i morske teme s jednom od najpopularnijih boja ljeta –
bijelom. Bilo da je ukrašena našivcima
ili kristalićima, bijela je istinska boja ljeta.
Posjetite Karla
trgovine u Splitu, Zagrebu, Rijeci, Zadru i Dubrovniku ili na www.karla.hr i
otkrijte rješenje svog stilskog anagrama u novim kolekcijama popularnih modnih
brendova, Coccinelle, Furla, Fabi, Loriblu, See by Chloé, Marc Jacobs, Pura
Lopez, Twin Set, Ugg, Tory Burch.
Potražite modele sa slika:
1. slika:
2. slika:
3. slika: