Klasična ženska ljepota oduvijek je
bila inspiracija brojnim svjetskim umjetnicima i dizajnerima. Svoju su muzu pronašli
i dizajneri Aleksandar Šekuljica i Ivan Tandarić,
a najnovijom modnom kampanjom najavljuju veliki modni spektakl koji će se
održati 13. travnja u Hrvatskom institutu za povijest i kojim će obilježiti
15 godina djelovanja. Kolekcija Chameleon
predstavlja potpuni stilski zaokret, a u slavljeničkoj modnoj priči
zablistala je Jelena Lešić, televizijska
voditeljica, bivša Miss Universe s uspješnom manekenskom karijerom.
Iako dizajneri ne žele otkrivati previše detalja o novoj
kolekciji, iz najavne kampanje vidljiv je stilski zaokret, a Jelena Lešić u
potpunosti je dočarala i prenijela viziju i najnoviji modni potpis uspješnog
modnog dvojca. “Petnaest godina stvarati
svoj brand i opstati u svijetu mode u Hrvatskoj nije mala stvar. Divim se
dečkima iz godine u godinu i pratim njihov rad od samih početaka, kada sam se i
sama počela baviti manekenstvom. Zahvalna sam što su mene odabrali za lice
najnovije kampanje koja je i kruna njihova dosadašnjeg poslovanja. Ova
kolekcija mi se posebno svidjela zato što ističe ljepotu ženskog tijela na
jedan decentan i elegantan način. Snimanje je proteklo savršeno, više kao
druženje starih prijatelja, a uz to smo odradili odličan posao“ – izjavila
je Jelena Lešić.
Jednostavnost i ženstvene
siluete, jake boje i zanimljive teksture te zanimljivi modni dodaci najbolje opisuju
proljetno-ljetnu kolekciju koja će se odmah nakon revije naći na policama u
njihovim dućanima u Zagrebu, Rijeci, Splitu, Mostaru i Frankfurtu. “Iako dizajnom
i dalje potičemo ženstvenost, nova kolekcija iskorak je prema minimalizmu. Linije
su jednostavne i stroge, a poigravali smo se sa zanimljivim
konstrukcijskim rješenjima. Koloritom smo se vratili šarenim počecima ELFSA, a
decentne damske stajlinge upotpunili smo malenim luksuznim torbicama u
trendovskim bojama“ – izjavio je Ivan Tandarić te dodao: “Inspiracija za ovu kolekciju bila nam je
klasična ženska ljepota, a Jelena Lešić uistinu predstavlja upravo to. Uživali
smo radeći zajedno, a s nestrpljenjem iščekujemo reviju kako bi vam pokazali
sve što smo pripremili za nadolazeće ljeto.“
Revija
će se održati u prostorijama Hrvatskog instituta za povijest koji se nalazi u
Opatičkoj 10 u Zagrebu. Bio je to idealan izbor za novu kolekciju jer ova
jedinstvena zgrada prenosi duh povijesti, tijekom koje se oduvijek cijenila
klasična ženska ljepota i ženstvenost. Zlatnu dvoranu, Pompejansku dvoranu, Renesansnu sobu i
stubište krase vrijedna umjetnička djela, koja će u potpunosti zaokružiti ovo uistinu
posebno modno događanje pod redateljskom palicom brenda ELFS. Bit će to spoj
umjetnosti, povijesti i mode u čijem će središtu biti žena koja slavi svoju
ženstvenost, a istodobno želi biti elegantna, svoja i posebna; baš poput
umjetničkih slika koje ih okružuju.
Upravo zbog jedinstvenog pristupa
prezentaciji svojih kolekcija, i ovaj put dvojac ELFS ima brojne pokrovitelje
svoje samostalne revije – Podravka
koja obilježava 60 godina Vegete,
zatim proizvodi za ljepotu La
Roche-Posay, beauty partner Urban
Decay, Teta Violeta čiji
deterdžent za pranje obojene odjeće jednostavnog naziva Vesh preporučuje ovaj
modni dvojac, svježi aromatični talijanski prosecco Bottega, tonik Thomas Henry, Fritz
kola te šampanjac Piper Heidsieck
koji na pistu stiže izravno iz pokrajine Champagne u Francuskoj. Tu su i Akta, jedna od vodećih hrvatskih tvrtki specijaliziranih isključivo za proizvodnju
vrećica, zdravi napici Vitamin Well
te tjednik Story.
Autor i foto: Press