Prošle je večeri H&M Studio predstavio svoju najnoviju
modnu reviju u Parizu, kolekciju See now, Buy now S/S 2017., inspiriranu snagom
ljubavi, gracioznosti, te snagom i strasti baleta, koja obuhvaća žensku i, po
prvi put, mušku odjeću.
„Prenošenje mode izravno s modne piste u košaricu za
kupovinu označava početak nove ere u modnoj industriji i cijenimo izravnu
komunikaciju s kupcima koju nam omogućuje kolekcija See now, Buy now. Sve što
nas približava našim kupcima i čini modu još dostupnijom jako je pozitivno,”
tvrdi Pernilla Wohlfahrt, Glavni dizajner i kreativni direktor za H&M.
Za potrebe ove revije, prostrani betonski interijer
legendarnog Tennis Club de Paris-a, preoblikovan je u primamljiv i topao
prostor koji odiše porukama ljubavi i zajedništva. Reviji su prisustvovali
uzvanici kao što su Nicki Minaj, Alexa Chung, Lucky Blue Smith, Clémence Poésy
i Sasha Lane, koji su jednostavno upijali ovu atmosferu.
Na modnoj pisti, kojom je prodefilirala čitava postava
slavnih modela, poput Gigi i Bella Hadid, Adwoa Aboah, Amber Valletta, Jordan
Barrett i Luis Borges, ostvarena je ravnoteža između strogo krojenih linija i
sportske odjeće – jednostavno krojenom vunom kombiniranom s finim pletivom, te
voluminozna svila i prozračni najlon, dok su nabori i sjaj žarko ružičaste boje
bili u kontrastu s monokromnim vjetrovkama i preoblikovanim sandalama za
trekking.
„Ovom kolekcijom želimo odaslati globalnu poruku ljubavi.
Ima nekoliko artikala koji tu poruku stalno prenose iznova, poput telegrafske
trake i kao stalan podsjetnik na ono što je stvarno bitno. Čini se da nam baš
sada, više nego ikad, svima trebaju pozitivni osjećaji i misli u našim
životima, kaže Pernilla Wohlfahrt.
Preko 800 uzvanika je pratilo reviju – zajedno s publikom
širom svijeta koja je pratila prijenos uživo na studio.hm.com i putem VR-a na
H&M-ovom YouTube kanalu – uživalo u energičnom nastupu pjevača i
tekstopisca The Weeknd-a koji osvaja glazbene top ljestvice, poznat po hitovima
kao što su Starboy, Can’t Feel My Face i I Feel It Coming.
U sklopu pariškog događanja postavljen je i interaktivni
Pop-up Shop, dok su istovremeno kupci širom svijeta mogli kupovati artikle iz
kolekcije na hm.com. Kolekcija će također biti dostupna od danas u Centru
Cvjetni, Zagreb, te u oko 180 odabranih trgovina širom svijeta. H&M Studio
ključna je H&M-ova sezonska kolekcija koja ima svoj zaseban tim dizajnera.