Dieselova ljetna kampanja “Ready To
Unwear” promovira ideju “manje je više”.
Pozadina ovog ironičnog naziva izokrenut je naziv “fashion” fraze “ready to wear” – zato što najbolje ljetne uspomene često uključuju malo odjeće. Razmislite: cjelodnevni party na bazenu, pokazivanje preplanulog trbuha i nogu, ponoćno kupanje u moru na mjesečini ili ljetna ljubavna avantura (najbolja vrsta ljubavi… ok, mogli bismo raspravljati o tome). Kada pričamo što nositi za vrijeme vrućih dana i toplih noći… pa najbolje jako malo.
Nova ljetna kampanja govori o situacijama kada odjeća treba biti nošena.
Diesel logo remeni, crop majice, kratke hlače, košulje, bandana marame, isprane
bermude, kupaći kostimi, traper topovi, kožne mini suknje i čizme poslužit će
kao privremeni trik ali s namjerom da se sve skine puno prije odlaska u krevet.
I zato stavite nešto na sebe ali nemojte se bojati i razodjenuti.