Za razliku od mnogih profila za online dating, podaci ne lažu. I kažu nam: svakog dana u svijetu online datinga ima pet milijuna spojeva. Milijun njih dogovori spoj uživo. Međutim koliko prvih spojeva završi s romantičnim nastojanjima a koliko s barem polupristojnim činom… ljubavi? Točno.
Ali ne brinite, Diesel je ovdje kako bi pomogao. Za sve nas koji smo bili zarobljeni na prvom spoju i poželjeli se teleportirati sad su ovdje JoggJeans, traperice stvorene za bijeg s lošeg spoja.
Inspiriran neuspješnim internet ljubavnim pričama, Diesel je stvorio online film koji prikazuje zašto su JoggJeans traperice stvorene za odlazak na romantične susrete.
Momak odlazi na spojeve gdje susreće mnoge karaktere. Od ledene kraljice, do čovjeka imena Monika koji (vjerojatno ste već pogodili) ne izgleda kao na profilnoj slici.
Film je samo dio globalne kampanje osmišljenje od strane Publicis Italije kojoj je cilj informiranje i opremanje serijskih “date-era” s pravom opremom za bijeg.
Za kupovinu Jogg Jeans traperica dobivate vaučer od 40 kn za Uber vožnju koji vas vozi na dejt ili … s dejta… Više na sljedećem linku.
Dakle, idući put kad završite na spoju s nekim tko želi živjeti s vama u šumi daleko od civilizacije, ne sjedite samo pristojno. Pobrinite se da nosite JoggJeans, ustanite i bježite.
Zato ih je Diesel i napravio.
Zasluga:
Agencija: Publicis Italia
Video:
Produkcija: The Family
Redatelj: Marco Prestini
VISUALI:
Fotograf: Andrea Olivo