Deset godina formalnog postojanja na domaćoj modnoj sceni
Aleksandra Dojčinović zaokružila je romantičarskom kolekcijom koja bi se
najkraće, budući da se snažno naslanja na osamdesete godine, mogla opisati kao
oda jednoj mladosti, dizajneričinoj ponajprije, budući da ona sama pripada
upravo toj generaciji, ali u njoj će se prepoznati i njezine brojne suvremenice
i poklonice. U sinoćnjem modnom
spektaklu uživali su: Severina, Biserka Petrović, Oliver Mlakar, Sandra
Perković, Branka Krstulović, Ana Stojić Deban, Tomislav Madžar, Sanja Doležal,
Ivona Čulo, Marin Pucar, Lejla Filipović, Danijela Martinović, Nevena Rendeli
Vejzović, Tihana Harapin Zalepugin, Anica Martinović, Maja Šuput, Antonija
Stupar Jurkin, Ivana Mišerić, Marija
Borić, Ana i Joško Čagalj, Kristina Krepela, Ivana Ergić, Korana Gvozdić, Petra
Kurtela, Božena i Igor Lazarević, Duško Modrinić, Ante Vrban, Irena Škorić,
Iris Androšević Pinjuh, Grgo Zečić te mnogi drugi.
Riječ je o kolekciji koja naglašava osobnost i šalje poruku
da je dozvoljeno baš sve, od robusnog remena preko nježne čipkaste haljinice,
snažno naglašenih ramena ili kožnog šorca visokog struka na gležnjače s
vezicama od fine imitacije zmijske kože, a koje će iduće proljeće, bez sumnje,
ukrasti sve poglede i biti najljepši saveznik Lei Lou haljinama, koje su i
dalje u fokusu Aleksandrinog stvaralaštva. Večer obilježena igrama providnog i
neprovidnog, čednog i prpošnog, kratkog i dugog, blještavog i mat, nježnog i
snažnog kulminirala je višedimenzionalnim haljinama naglašenih silueta i nimalo
pritajenog glamura, što znači da nas očekuje modno neustrašivo proljeće prepuno
transformacija u svakom smislu. A dozvoljeno će biti apsolutno sve, pa čak i
pretjerivanje detaljima koji su u ovoj priči, doduše, toliko međusobno
kompatibilni da se zapravo čini kako i jest jedino ispravno istovremeno nositi
blještave aplikacije, statement nakit, široko, kožno remenje i zanimljive
cipele, uz pomoć kojih čak i najjednostavnije haljine dobivaju predznak
raskošne, a ta savršeno ukomponirana nespojivost ostavlja im, kad se sve to
skine, neslućene prilike za kombiniranje, čak i u svakodnevnici.
Kolekciji je dizajnerica, dakle, ovaj put sukladno prostoru
u kojem se revija održala, podarila i jaku umjetničku crtu, a svaka kombinacija
postala je na taj način modna minijatura i jedna uokvirena priča njezine
karijere u osamnaest slika, koliko je ukupno bilo modela na pisti. Baš sve, od
nakita s vlastitim potpisom, cipela, torbica i dodataka, pa sve do upečatljivog
metaliziranog make upa bilo je, uz odjeću, dio zaokružene vizije mode kakva je
bila nekad i njezine evolucije do današnjih dana. Zato ovo nije bila
Aleksandrina nostalgična retrospektiva dosadašnjeg rada, već upravo suprotno,
futuristički prikaz prošlosti u Modernoj galeriji, koja uostalom i sama, na
isti način, čuva neka od najljepših djela hrvatske rane i kasne umjetničke
moderne, na koja je dizajnerica, a osobito na ona potpisana ženskim rukama,
željela podsjetiti ovim događajem. Nakon najiščekivanije modne revije sezone,
uzvanici su službenim Opel automobilima odlazili na after party u Oris-kuću
arhitekture.
Fotografije: Željko Jurešić, John Pavlish
Autor: Extravagant