Nove kolekcije i vrhunske modne kampanje dizajnera Ivana
Alduka svake godine pružaju sve veći užitak. Najviše iz razloga jer možemo
vidjeti njegov dalmatinski «dišpet» kojim tako kreativno prkosi očekivanjima.
Očekivanjima koja imamo o tome kako bi njegove modne kampanje i kolekcije
trebale izgledati…i upravo kada smo pomislili da nam stiže još jedna seksi,
moćna modna priča, dizajner je u potpunosti zaokrenuo smjer i iznenadio nas
svojom pomalo tajanstvenom, melankoličnom, sjetnom i suptilnom kampanjom kojom
predstavlja novu kolekciju prepoznatljiva i originalna modnog rukopisa za
proljeće/ljeto 2017.
Pomalo sramežljiva, introvertirana, ali nadasve zanimljiva
žena u centru je inspiracije nove kampanje naziva «Wallflower» što je termin
koji se odnosi na povučenije osobe ne sklone samoopromocji. Ta lagana
povučenost nas tjera da ih upoznamo bolje i otkrijemo upravo kao što nas nova
nježna Alduk kampanja veseli i potiče da ju isprobamo.
Nova Alduk kolekcija za proljeće/ljeto «Wallflower» donosi
preko četrdeset različitih modela kratkih, koktel, midi i večernjih haljina,
kombinezona, suknji i jakni. Kolorit je raznovrstan i temeljen na jakim
tonovima zelene, crvene, roze, plave i puder, a tu su i crni akcenti koji
svakom modelu daju posebno moderan prizvuk. Prepoznatljiva Alduk estetika u
novoj sezoni donosi mnogo novosti – ručno faldane i dorađivane tkanine,
laserski vezene čipke, zanimljive duple naramenice, padajuće volane, efektne
kombinacije kolorita i ženstvene siluete. Svježa i jaka modna kolekcija je već
dostupna u ALDUK showroomu, a uskoro i na alduk.hr.
«Svaka nova kolekcija, nova kampanja ili sličan kreativni
projekt iz mene izvlače najbolje od dizajnera koji uvijek želi predstaviti
nešto novo i originalno, ali i nastaviti graditi jednu lijepu modnu priču i
karijeru započetu prije skoro deset godina. Estetika i imidž mog brenda je ono
što me čini sretnim, ali i odgovornim prema klijenticama te zahtjevnim prema
suradnicima jer uvijek želim bolje, posebnije, drukčije… Mislim da je ova
kampanja divan primjer tog stvaranja jer je svježa, drukčija i nimalo Alduk, a
opet toliko jako Alduk. Cijeli tim je doista napravio izvrstan posao na
kolekciji i novoj kampanji i na tome sam im jako zahvalan» izjavio je Ivan.
Talentirani fotograf Franjo Matković je još jednom pokazao
kako se rade kvalitetne modne priče bazirane na originalnoj ideji, a da se
pritom imidžu brenda doda jedna nova estetika i energija. U tome su mu umnogome
pomogli profesionalni modeli Talia agencije – Miroslava B. i Lara S. Za frizuru
je zaslužna međunarodna edukatorica Kristina Vugrek iz Keune Akademije, a
make-up je djelo vizažistice Mihaele Dodić.