PAR Gradina znanja je manifestacija koja se odvija u sklopu Ljeta na Gradini, čiji je cilj pružiti podršku poduzetnicama putem besplatnih radionica i predavanja te im osigurati predstavljanje i promociju proizvoda.
Program Gradine znanja obuhvaća i besplatna predavanja s raznim temama. Ovogodišnji koncept je predstavljanje projekta “Ženski inkubator – za sljedeću generaciju poduzetnica” te najava objave natječaja za nezaposlene mlade djevojke do 34 godina kao posebno prepoznatu skupinu osoba u nepovoljnom položaju zbog nedostatka radnog iskustva odnosno nedovoljno razvijenih kompetencija. Riječ je o edukacijskom projektu kojim se ulaže u obrazovanje žena za poduzetništvo na način da se educiraju o poduzetničkim vještinama i razvoju poduzetničkih ideja zalažući se za jednaki i otvoreni pristup tržištu rada.
Od samih početaka svog djelovanja, PAR potiče suradnju akademske zajednice s tržištem rada, što je jedan od ključnih faktora kojim se potiče poduzetnička kultura. Želja za izazivanjem promjena, obrazovanje kao odgovor na potrebu za znanjem i briga za budućnost generacija koje dolaze bili su motivi pokretanja PAR-a, ali i ove manifestacije.
Jučer je na Gradini održana promocija proizvoda OPG-ova vlasnica iz Primorsko – goranske županije, te su posjetitelji mogli sudjelovati na radionici Leane Garčev “Business make-up”, poslušati predavanje Oksane Balyk Kirinčić “Uvod u svijet online prodaje” te sudjelovati na radionici Ivora Mažara naziva „Tajne uspješnog poziranja”.
Bio je tu i panel “Žensko poduzetništvo” na kojem su sudjelovale uspješne i nadasve zanimljive poduzetnice Gordana Nikolić, Sanja Lopar i Ines Matić, uz moderatoricu Mariju Mažar, koja je vlasnica PR agencije, osnivačica portala te i sama poduzetnica.
Manifestaciju su podržali Adrialab, Bottega Gold, Fidelio Tailor, PIK Rijeka, Primorsko – goranska županija i portal Stilueta.
Autor: Extravagant
Foto: Press