Dizajnerica brenda Loré, Loreta Gudelj predstavlja svoju prvu resort
kolekciju naziva Otomí.
Dizajnerica, poznata po inspiracijama
Hispanskom Amerikom za međukolekciju predviđenu za odmor izabrala je motive
meksičkog domorodačkog stanovništva Otomí koje
živi na području centralnog Meksika, od Guanajuata do jugoistoka Tlaxcale.
Otomí su poznati po bogatstvu
tradicije veza žarkih boja na bijelom platnu
koji se zove “Tenango” te dolazi od imena Municipio Tenango de Doria.
Vez se tradicionalno aplicira u životinjskim i
biljnim oblicima na lan ili pamuk pokazujući kreativnost jer svaki je
vez unikatan i kao takav neponovljiv.
Na projektu je s dizajnericom surađivala
američka grafička dizajnerica Eleanor Grosch koja je za potrebe kolekcije
adaptirala florealne i animalne motive koji su otisnuti na bijelom lanu
tehnikom sitotiska kako bi se poštovala autohtonost veza te napravila
distinkcija od originalnih motiva.
Kolekcija je limitirana te uključuje
haljine, topove, hlače i košulje u različitim kombinacijama boja. Kampanju
potpisuje Doris Fatur, zaštitno lice kampanje je Ida Antunović (za Relatum
Model Management). Petra Sever (za Illamasqua i NovAge Oriflame) osmislila je
šminku prilagođenu prirodnom konceptu, a frizuru potpisuje Matej Tonković (za
Matrix).
Kampanja je napravljena u
suradnji s Iris MBM vrtnim centrom koji se scenografijom pobrinuo za prozračni
resort ugođaj kampanje.
Kolekcije Loré možete pogledati na internetskog stranici http://www.loretagudelj.com, facebook stranici: https://www.facebook.com/loretagudelj/te instagram profilu: https://www.instagram.com/lorecollections/
Fotografija: Doris Fatur
Model: Ida Antunović (Relatum
Model Management)
Mua: Petra Sever (za Illamasqua
i Oriflame NovAge)
Kosa: Matej Tonković (za Matrix)
Cipele: Mass Hrvatska
Scenografija: Iris MBM