Sestre Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić
predstavljaju još jednu posebnu kolekciju, satkanu od ženstvenih komada, slojevitih
tekstura, čipkastih aplikacija i neodoljivih impresionističkih printeva, koje
modna publika danas prepoznaje kao jedinstveni rukopis pod imenom Boudoir.
Dizajnerice uspješno balansiraju između umjetničkog
izričaja i prepoznatljivog couture potpisa koji je isprepleten sa pret a porter
kolekcijom u službi i nužne potrebe da
kreacija dođe do krajnjeg korisnika, iz kojeg i proizlazi pomalo ironičan naziv
kolekcije Spell to Sell.
Izvanredan dio kolekcije sačinjava haljina dizajnirana
pomoću IBM Watson programa, super kompjutera koji kombinira umjetnu
inteligenciju i sofisticirani analitički software, dizajnerice su prve u
Hrvatskoj, ali i regionalno odabrane da isprobaju ovaj inovativni program i
uključe ga u dio svog kreativnog procesa.
Boudoir Couture kolekcija “Spell to Sell”,
genijalno je prezentirana inspirativnom fotografskom pričom koju je osmislio i
snimio Mladen Šarić rezultat je spoj umjetničke fotografije i mode, te vrhunsko djelo
oboje autora, kako dizajnerica tako i fotografa. Kampanja za Boudoir kolekciju
snimljena je u suradnji sa najboljim hrvatskim modnim stručnjacima, fotografom
Mladenom Šarićem, te kompletnim timom: Saša Joković ( make up), Milena Maršić,
Salon Glamour (frizure), Ivana Pavić (styling), Model Matea (Colors Model
Management).