Ponuda Ogled nedogled brenda je dosta šarolika, a ključ svega je mogućnost personalizacije svakog proizvoda. Uskoro izlazi i webshop, tako da će svi proizvodi biti dobro organizirani i kategorizirani jer sam i sama shvatila koliko je nužno imati dobar kostur brenda. U ponudi su mini slike koje ručno slikam za različite prigode i suvenirnice, ručno oslikane košulje različitih motiva koje su uz slike definitivno najtraženiji proizvod.
Šarolika, vesela, razigrana, raznovrsna… Tako bismo ukratko opisali ponudu brenda, koji nas je osvojio na prvi pogled! Riječ je o brendu Ogled nedogled, iza kojeg stoji Zagrepčanka Andrea Kožina. Ova diplomirana ekonomistica u veljači prošle godine krenula je s slikavanjem mini platna 10x10cm, koji su doživjeli totalni uspjeh. Znala je da se Ogled nedogled neće zadržati samo na malim slikama te je svoju kreativnost počela izražavati kroz tekstil, pri čemu je izazvala opće oduševljenje svih nas!
Više o sebi, ponudi brenda, skorašnjem otvaranju webshopa i još puno toga, doznali smo u intervjuu s Andreom Kožinom!
Za početak, predstavite se našim čitateljima!
Andrea Kožina dolazi iz Zagreba i diplomirana je ekonomistica. Studij ekonomije bio je bitan dio mog puta, ali životna škola koju sam dobila kroz različite studentske razmjene i prakse te život i rad u stranim zemljama, kao i kasniji poslovni put u Zagrebu, izgradili su od mene osobu koja sam danas. Kroz život sam uvijek bila okružena ambicioznim, kreativnim i sposobnim ljudima, radeći uvijek u malim timovima i hendlajući različite zadatke. Stvorili su od mene osobu koja danas može uspješno voditi svoj brend i istovremeno i slikati i šivati i voditi društvene mreže, raditi kampanje, fotografirati, dogovarati poslovne suradnje, voditi nabavu, računovodstvo, itd.
Bliski ljudi opisali bi me kao pozitivnu, kreativnu osobu avanturističkog duha.
Stojite iza brenda „Ogled nedogled“. Kako je započela Vaša priča?
U veljači 2023. krenula sam sa oslikavanjem mini platna 10x10cm, koji su doživjeli totalni uspjeh. Slikala sam za razne prigode – od rođendana, svadbi, krstitki, godišnjica, Božića, odlazaka posla i hrpu internih fora. Kada ne slikam personalizirane slike, onda sama kreiram neke motive koje onda prodajem kroz Kofer dućan u Mesničkoj 6 u Zagrebu, dok je ljeti to i na par lokacija po Jadranu.
Oduvijek sam znala da se neću zadržati samo na mini platnima, tako da sam počela istraživati svoju kreativnost i na drugim proizvodima. Kada sam izbacila LOVEBOMB kolekciju košulja sa srcima, nastala je prava pomutnja i od tada sam krenula slikati i na tekstil.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Otkuda taj zanimljiv naziv?
Ogled i nedogled ime došlo je dosta spontano, igrom riječi kroz sve što sam htjela prikazati kroz brend. Naravno da se od početne ideje brend razvio u različitim smjerovima a to je upravo bilo i ono što sam htjela. Kroz „ogled“ sam htjela dati ljudima mali ogledni primjerak njihovog života, da to malo platno njima predstavlja jedan trenutak u životu, pošto ga kupac može sam personalizirati. Ali oduvijek sam znala da moj avanturistički duh nikad neće stati samo na platnima. Volim se igrati sa različitim materijalima, tehnikama, proizvodima i volim stvarati nešto novo, a najviše volim što mi se kupci uvijek vraćaju i što znaju da i oni mogu biti slobodni u svojim idejama i da zajedno možemo kreirati nešto posebno.
Upravo zato “nedogled” je bio nužan u imenu, jer želim da ideje, proizvodi, mogućnosti, suradnje i kreativnost brenda stvarno idu u nedogled.
View this post on Instagram
Što se sve nalazi u ponudi Ogled nedogled brenda?
Ponuda brenda je dosta šarolika, a ključ svega je mogućnost personalizacije svakog proizvoda. Uskoro izlazi i webshop, tako da će svi proizvodi biti dobro organizirani i kategorizirani jer sam i sama shvatila koliko je nužno imati dobar kostur brenda. U ponudi su mini slike koje ručno slikam za različite prigode i suvenirnice, ručno oslikane košulje različitih motiva koje su uz slike definitivno najtraženiji proizvod.
U ponudi košulja imam još i izvezene košulje na trešnjice i lubenice, a do idućeg ljeta će se naći i još koja voćka. Izbacila sam i limitiranu kolekciju košulja s mašnicama, koju su kupci također mogli personalizirati. Tu su još i oslikane majice kratkih rukava, kao i izvezene majice kratkih rukava. Uz to, također je moguće naručiti proizvod po želji. Tako sam slikala postere i platna različitih veličina, oslikala tenisice, okvire za slike, vinske boce, zahvalnice za svadbu i sl.
Što je najtraženije, najpopularnije?
Mislim da su mini slike sada već poznati i omiljeni poklon koji ljudi kupuju za različite prigode, upravo iz razloga što mogu biti baš onakve kakve ste si zamislili, ili po nekoj fotki po želji. Ali trenutno najpoželjniji komadi su pamučne košulje na koje onda slikam različite motive, od različitog voća, čili papričica, mačaka, pasa ili ih pošpricam u različitim bojama. Također je i veliki hit bila vacation shirt gdje su kupci mogli prilagoditi motive košulje destinaciji na koju idu.
Kome je namijenjen Vaš brend?
Brend je namijenjen ljudima koji traže unikatne i kreativne poklone za sebe ili za svoje najbliže. To su ljudi koji cijene ručni radi i kreativnost, uživaju u poklanjanju originalnih poklona, te vole podržavati male, lokalne biznise. Sviđa im se što proizvod može biti upravo onakav kakav su zamislili kojim će onda usrećiti sebe ili izazvati pozitivnu emociju kod druge osobe.
U čemu pronalazite inspiraciju?
U svemu, što potencijalno predstavlja i problem. Inspirira me život generalno, ljudi, putovanja, različiti materijali, u svemu vidim neki potencijal i mogućnost tako da se onda znam rastrgati na više strana jer bi htjela sve. Srećom, bit će puno suradnji, što će mi omogućiti da proizvedem više, a da pritom ne moram svaki komad izrađivati samostalno od nule.
View this post on Instagram
Daljnji planovi?
Planova ima dosta, ali idem korak po korak. Webshop će mi ubrzati puno stvari tako da je on glavni prioritet. A što se tiče novih proizvoda, planiram suradnju s jednim domaćim brendom jako jako brzo, a ovoga puta biti će nešto za dom. Nakon toga u planu je jedan jako cool komad koji će biti ispiriran back to work, but make it fun estetikom te nekoliko proizvoda koji će biti zimska varijanta dosadašnje ponude.
Kako i gdje Vam se zainteresirani mogu javiti?
Proizvodi su dostupni putem instagram profila @ogled_nedogled, maila ogled.nedogled@gmail.com ili uskoro putem webshopa.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Autor: Marina Koprivnikar
Foto: privatni arhiv, Instagram