“Po prvi puta prikazati ćemo 3D mapping vjenčanice kao uvod u budućnost mode”
Povodom slavljeničke revije kojom dizajnerica Anja Stehlik obilježava dva desetljeća stvaranja te deset godina najvećeg modnog eventa u Istri, Stehlik fashion show, razgovarali smo o ovom jedinstvenom modnom putovanju tijekom godina stvaranja brendova te pomicanjem granica u predstavljanju kolekcija u rodnoj Istri.
Ova revija biti će najposebnija i produkcijski najzahtjevnija, a cijeli je koncept da se napravi show. Predstavit će se 50 ženskih kreacija i 15 muških te po prvi puta predstaviti 3D mapping vjenčanicu koja će biti iskorak u budućnost mode.
„Lokacije za svaku reviju biram ovisno u priči koju želim ispričati, imam svoju viziju revije koju želim ispričati publici. Slavoluk Sergijevaca, odnosno Zlatna vrata je simbol pobjede, simbol prelaska iz prošlosti u budućnost. To je upravo ono što želim prikazati, presjek kolekcija iz prošlosti, sadašnjosti i uvesti ih u budućnost. Centar Pule i monumentalni spomenik savršena su kulisa za jubilarnu reviju.“
„Pripremamo retrospektivu modela i kreacija kroz godine, od najpopularnijih „Rainbowica“ do najnovijih modela i materijala koji su rađeni posebnim tehnikama bojanja i struktura. Poznata sam po bojama , a toga neće nedostajati ,što u haljinama što u odijelima. Od večernjih, dnevnih haljina, odijela muških i ženskih, dječje kolekcije te uvod u metaverse svijet. A tu je i moj muški brend O´dijelo jer je toliko jedinstven da ljudi iz cijele Hrvatske dolaze upravo u Pulu naručiti ga . Posebna i personalizirana priča ono je što nas čini drugačijima, a ljudi upravo to žele. Suradnje s Matijom Cvekom, Damirom Kedžom, Marcom Cuccurinom, Radetom Radolovićem, 2 Cellosima i brojnim drugim glumcima isportašima samo su dio O´dijelo priče. Nekako sam se našla slučajno da sam jedina ženska dizajnerica muških odijela u Hrvatskoj i uživam u kreiranju za muškarce . Uspjela sam postići to da smo prepoznati po odijelima u bojama, kvaliteti, izradi prema raznim željama i personaliziranosti.”
Ove godine po prvi puta pridružile su se i općine iz Istre gdje su se na bajkovitim lokacijama u Kršanu, Žminju, Vrsaru, centralnoj Istri te Puli snimale kampanje koje će se prikazivati na eventu.
Istra je uistinu čarobna i ima toliko neistraženih mjesta, a ovom kampanjom želi se osvijestiti ljudima sve te ljepote.
Na reviji će se predstaviti i muški brend O´dijelo, a ambasadori će biti poznati Puljani, od glumaca, sportaša te jedne divne nove suradnje s nogometašima NK Istra koji će po prvi puta kročiti na pistu.
Bit će to još jedna spektakularna modna predstava koja će se publici urezati duboko u sjećanje, dajući joj osvrt na protekle godine ovog showa te najavljujući neke nove uspjehe.“
Autor: PR
Foto: PR