Kampanjom za najnoviju kolekciju, koja će se ovih dana naći
i u prodaji u Lei Lou trgovinama, Aleksandra Dojčinović najavljuje proljeće i
ljeto s vizijom u kojoj dominira senzualnost kao novi moment u bogatom
dizajneričinom opusu. Posebnost ove kampanje je u tome što je snimana paralelno
s održavanjem modne revije u povijesnom prostoru Hrvatskog državnog arhiva,
nekadašnje Nacionalne sveučilišne biblioteke, a koji je ovaj put svojim
secesijskim interijerom poslužio, osim kao kulisa, i kao savršena opreka
suvremenoj kolekciji u kojoj svaki komad odjeće krije jednu tajnu dimenziju,
ali i prikrivenu ekstravaganciju. Lei Lou žena ovog će proljeća otkrivati nešto
više no do sada, ali će to raditi nježno, tek toliko da zagolica maštu okoline,
zadržavajući svoj prepoznatljivi stil s osjećajem za mjeru.
Kampanja koju potpisuju Romano Decker i Dejan Kutić, u
kojoj su glavne uloge zaigrali modeli agencije Talia, koji su je i pronijeli na
pisti, bajka je s porukom o važnosti knjige kao sredstva bez kojeg se u
nijednoj karijeri, pa ni dizajnerskoj, ne može doći do cilja. Knjiga kao
protuteža slojevima najfinije čipke i neobrađene svile na prvu djeluje
sekundarno u cijeloj priči, međutim zagrebe li se ispod površine, jasno će se
vidjeti dizajneričina fascinacija učenjem i nadograđivanjem, koje se očituje u
svakoj novoj Lei Lou kolekciji, pa tako i ovoj.
Aleksandra u ovo proljeće uvodi neke nove , tamnije
nijanse, vječno lijepu bjelinu ‘razbijenu’ 3D cvjetnim aplikacijama, odijela
protkana šljokicama i već prepoznatljive Lei Lou gležnjače u novom izdanju, s
otvorenim prstima ili petom, a odabrani komadi iz kolekcije već su se našli u
ponekoj glavnoj ulozi na našim i inozemnim crvenim tepisima, ali svoju će punu
afirmaciju tek doživjeti ovih dana dolaskom u Lei Lou trgovine u Zagrebu,
Splitu i Stuttgartu.
Hair: Katica Topčić za Kevin Murphy
Make up: Žana Kožul