MET Boutique hotel na jednu je večer postao žarište dobre zabave i pozitivne atmosfere – predstavljanje Schweppes Born Social kampanje obilježilo je 300 dronova na nebu, kao i ekskluzivna suradnja s dizajnerom Jurajem Zigmanom koji je osmislio originalne dodatke za ljeto.
Posljednjih nekoliko tjedana sigurno ste primijetili sjajne evente po gradu koji se događaju četvrtkom. Za novu razinu zabave koja se odvija upravo ovim danom zaslužan je Schweppes i Born Social projekt koji je službeno u srcu Zagreba, na predivnoj terasi MET Boutique hotela, predstavljen velikim partyjem i senzacionalnim iznenađenjima. U dobroj atmosferi druženja četvrtkom uživala su poznata lica, među kojima su se našli Dora Martinović, Joško Lokas, Lana Puljić, Karla Zelić, Paula Sikirić, kao i drugi suradnici, kreativci i ljubitelji dobre zabave.
Schweppes Thursday kampanja slavi kulturu druženja od jutra do večeri i pokrenuta je kako bi četvrtak učinila danom za opuštanje, povezivanje i uživanje u različitim oblicima druženja. Od početka svibnja organizirani su različiti eventi uz brojne suradnje koje se nastavljaju i svakoga četvrtka u lipnju. Kampanja je sada službeno obilježena velikim partyjem kojim je ujedno proslavljena bogata tradicija i nasljeđe Schweppesa.
Od prve bočice proizvedene u Ženevi, kroz dva svjetska rata do danas, Schweppes je branio svoju vodeću tržišnu poziciju koju njeguje posljednju 241 godinu, a nova kampanja nastavak je te priče o uspjehu. Born Social filozofija nastala je kako bi inspirirala i povezala ljude, čemu su na partyju svjedočili brojni uzvanici. Među prvima su se upoznali i s novom Schweppes bočicom koja je novi dizajn povezala s onim izvornim – prva skittle boca proizvedena je davne 1783., a nova pokazuje kako je izvor inspiracije i danas.
Četvrtak je tako bio ispunjen iznenađenjima, a jedan od uzbudljivih trenutaka večeri bilo je predstavljanje suradnje našeg renomiranog dizajnera Juraja Zigmana i Schweppesa. Zigman se inspirirao Born Social filozofijom i Schweppes bočicom te je napravio kreativan dizajn – kožni etui za naočale i kartice. Njegov suvremeni dizajn je na eventu oživio u obliku statua i plesnog nastupa, nakon čega su se svi uzvanici prvi upoznali s rezultatom suradnje. Uz originalnu suradnju i osvježavajuće Schweppes koktele, za zabavu su se pobrinuli plesači iz Wanted Agency, dok su atmosferu na vrhuncu držali DJ Dadoo i Lana Škrgatić na saksofonu.
U pauzama od dobre glazbe uzvanici su se mogli osvježiti uz koktele u kojima glavnu riječ ima Schweppes, nezaobilazan dodatak u mixologiji i savršeni suputnik koji svako iskustvo čini nezaboravnim. Uzvanici partyja u MET Boutique hotelu imali su priliku sami sudjelovati u mixology iskustvu i osmisliti svoj signature koktel. Barmen s Raise the Bar akademije vodio ih je kroz postupak pripreme njihovog originalnog koktela. Iznenađenje večeri svakako je bio spektakularan show dronovima – čak 300 dronova je na kreativan i nevjerojatan način komuniciralo filozofiju Schweppesa punih 10 minuta.
Born Social era službeno je otvorena.
Autor: PR
Foto: PR