Koncept 4look, prvi hrvatski sistem namijenjen frizersko –
kozmetičkoj struci, uskoro slavi 10.godišnjicu, a povodom toga pripremaju za
sve kolege i suradnike poseban dvodnevni program mode, edukacije i zabava, a što
nas sve očekuje na nadolazećem eventu, saznali smo kroz razgovor s direktorom
4look-a, Damirom Mateškovićem.
1. 4look
uskoro slavi svoju 10.godišnjicu. Povodom toga organizirate poseban program
mode, edukacije i zabave. Što nas sve očekuje?
Povodom 10. godišnjice 4look koncepta organizirali smo za
naše kolege i suradnike poseban dvodnevni program mode, edukacije i zabave koji
započinje u subotu, 1. listopada 2016. svečanim otvorenjem 4look Men Gentlemen
Shopa (barber – outfit – tattoo). Riječ je o prvom projektu takve vrste u
Hrvatskoj, a koji obuhvaća specijalizirani frizerski salon za muškarce i
brijačnicu, pomno selektiranu ponudu profesionalne kozmetike za muškarce Kemon
i Acca Kappa, showroom posebnih alkoholnih pića i unikatnih stilskih outfit
detalja našeg partnera Volo Libero, te studio za tetoviranje s popisom Nero
Ink iz Milana.
U nedjelju, 2. listopada 2016. program započinjemo
predstavljanjem Kemonove posljednje The Italian Touch #20 kolekcije frizura za
jesen/zimu 2016/2017, povodom čega će naši gosti imati priliku vidjeti na
pozornici rad Primoža Keršića, Morene Baćić Ivošević, Karle Benić i poznatog
barbera Marka Šimunovića. Također, ovaj događaj će uveličati i Kristina
Šalinović, jedna od najuspješnijih hrvatskih manekenki s inozemnom karijerom te
Božana Abrlić, Miss Bo, jedna od najpoznatijih pin up modela u regiji, koje će
biti modeli za neke od frizura iz nove kolekcije. Vrhunac događanja uslijediti
će u 15:00h kada će nastupiti Richard Thompson, internacionalni Kemonov stilist
i jedan od najpoznatijih frizera svijeta.
2. Event
će posjetiti i renomirani frizer iz Londona i jedan od vodećih imena u svijetu
mode frizura, Richard Thompson, koji će održati i seminar look&learn. O
čemu je riječ?
Dakle, kao što sam najavio, u nedjelju, 2. listopada 2016. nastupiti
će Richard Thompson, jedan od najboljih frizera svijeta i Kemonov
internacionalni stilist. Richard je svoju karijeru započeo još sa 16 godina u
Velikoj Britaniji, a već nekoliko godina kasnije počinje raditi u slavnoj
akademiji Vidal Sasson, te uskoro otvara i svoj prvi Mahogany salon. Na
pozornici će predstaviti svoju najnoviju kolekciju frizura „A Return to
Splendour“, koju je kreirao za Kemon. Inspiraciju za ovu kolekciju pronašao je
prije svega u radu koji je predstavio Alessandro Michele za Gucci, Demna
Gvasalia za Vetements, Balenciaga i Olivier Rousteing za Balmain. Ravnoteža i
stil koji ovi dizajneri postižu korištenjem boja i dekoracija ono su čemu
Richard teži u svojim šišanjima i bojanjima pa tako u njegovoj kolekciji
frizura možemo prepoznati utjecaj uskih i izrezanih crnih modela koje donosi
Balenciaga, visoko dekorativnih, glamuroznih, rokersko boemskih Gucci kreacija
te Balmain sexy sportske odjeće. Moda je ove godine snažna i dominantna, što
Richardova kolekcija za 2017. godinu predstavlja grafičkom geometrijom, snažnim
bojama, različitim bogatim teksturama i sukobljenom asimetrijom.
3. Kakvi
su dojmovi nakon deset godina uspješnog poslovanja?
Puno se toga dogodilo u posljednjih deset godina, od
malenog obrta iz garaže s jednim zaposlenikom narasli smo do 4look koncepta
koji danas broji 21 djelatnika i pet partnerskih tvrtki, a svaki rast donosio
je sa sobom i nove izazove. Ono što mogu sa sigurnošću reći nakon ovih deset
godina jest da je reputacija frizerske struke narasla, kako u pogledu
percepcije javnosti, tako i u pogledu stajališta koje frizeri imaju o svom
poslu. Iako postoji još uvijek puno prostora za napredak, napokon se i u
Hrvatskoj frizeri počinju cijeniti kao kreatori stila i umjetnici, a biti ću
slobodan reći da je 4look tim svojim predanim dugogodišnjim radom doprinesao
tome i zbog toga smo posebno zadovoljni, te se nadamo da će se takva tendencija
i nastaviti.
4. Kako
je zapravo započela 4look priča?
Prije nešto više od
jednog desetljeća nastala je ideja da u jednom brendu dobijete „sve za
dobar izgled“ što ustvari daje i značenje imena brenda 4look. Oduvijek sam
volio modu i kreativnost, te sam odlučio biti dio toga na neki svoj način pa
sam upravo zato prije 10 godina pokrenuo brend, koji danas s ponosom označava
modnu scenu i uljepšava puno Riječanki, a u budućnosti i Riječana.
5. Što
sve nudi 4look u svojoj ponudi, za one koji ne znaju?
4look je započeo kao veleprodaja profesionalne frizerske
kozmetike i opreme, te zastupništvo nekoliko renomiranih brendova kao što su
Kemon i Acca Kappa, međutim, s obzirom da je naša misija i vizija oduvijek bila
unaprjeđenje frizerske struke, osnivanje edukacijskog centra za frizere bio je
jedini logičan korak ka ostvarenju tog cilja. Tako je nastao 4look Academy, u
okviru kojega smo započeli s prvim stručnim edukacijama i usavršavanjima
frizera, a koji od 2010. godine obuhvaća i
frizersko-kozmetički salon.
U želji za konstantnim poboljšanjem naših usluga, 2014.
godine otvorili smo i specijaliziranu trgovinu 4look Store kako bismo ponudili
frizerima, ali i potrošačima uopće, mjesto na kojem mogu pronaći širok
asortiman prirodne kozmetike renomiranih talijanskih brendova.
Konačno, najnoviji član 4look obitelji 1. listopada 2016.
godine postati će i 4look Men Gentlemen Shop (barber – outfit – tattoo).
6. Koliko
je zapravo vaš posao zahtjevan, te kako izgleda jedan radni da u 4look-u?
Zahtjevan je svaki posao koji se radi profesionalno i
kvalitetno, ali ako se radi iz ljubavi, onda je zadovoljstvo koje osjećate
nakon napornog radnog dana veće od umora i upravo to je ono što nas u 4look
timu pokreće. Teško je opisati jedan radni dan, jer svatko od nas ima drugačije
radne zadatke ovisno o tome radi li se o veleprodaji, edukacijama, frizerskom
ili kozmetičkom poslu.
7. Kakve
su Riječanke po pitanju frizura, te uspijevate li uvijek zadovoljiti sve
njihove želje? Kakve frizure se najviše traže?
U posljednje vrijeme postoji velika potražnja za „grey“,
„peach“ i „rose gold“ tonovima, a nakon ljeta nam se vraćaju i sve nijanse
bakrenih i crvenih uz kombinaciju s Table Hair Painting i Sticky Meches
modernim tehnikama pramenova. Uvijek su vrlo traženi valovi i kovrče, a u modu
su se vratile i svečane frizure romantično razbarušenog izgleda. Naši klijenti
znaju postaviti zbilja visoka očekivanja, ali s obzirom da smo mi akademija,
takav pristup je nešto što očekujemo i vjerujemo da se uspješno borimo s
izazovima koje stavljaju pred nas.
8. Kakvi
nas hair trendovi očekuju ove jeseni i zime?
Kao što će se moći vidjeti iz predstavljanja The Italian
Touch #20 kolekcije te kolekcije Richarda Thompsona, ove jeseni nas očekuju
trendovi toplih, zemljanih tonova bakra, mahagonija, crvene i ljubičaste, kao i
pregršt blondih nijansi i zlatnih pramenova. Posebno su interesantni popularni
„grey“ tonovi koji i dalje ostaju u trendu, ali sada začinjeni pastelnim
preljevima koji im pružaju jednu novu dimenziju pa predviđamo kako će hit
nijansa ove jeseni biti upravo „sharkskin“ koju ćemo predstaviti 2. listopada
na našem modelu Miss Bo. Zanimljivo je da nam se na velika vrata vraćaju i
ondulacije kose u jednom potpuno novom stilu, što ćete imati priliku vidjeti na
Kristini Šalinović.
9. Neki
novi projekti na pomolu?
Uvijek! Neposredno nakon proslave 10. godišnjice 4look
koncepta predstaviti ćemo javnosti najnoviji revolucionarni proizvod iz
Kemonovog laboratorija koji će osvojiti i frizere i klijente svojom
jednostavnošću, brzinom i efektom. Također, iako želimo da to bude iznenađenje,
otkriti ću Vam da do kraja ove godine planiramo realizirati još jedan vrlo
zanimljiv projekt vezan uz 4look Men Gentlemen Shop, a koji ćemo predstaviti
javnosti u prosincu.
10. I
za kraj, koja je tajna vašeg uspjeha?
Za uspjeh 4look koncepta zahvalni smo prije svega našem
vrijednom timu koji je iz godine u godinu rastao, kako brojčano, tako i
profesionalnim kvalitetama. Zbog predanosti, profesionalnosti i ljubavi koju
svako od nas gaji prema frizerskoj struci danas smo tu gdje jesmo, a planiramo
još puno novih i, nadamo se, uspješnih projekata.
Fotografije: LaVie Photo Studio Opatija-Rijeka-Zagreb
Autor: Extravagant