Što za doručak

Što za doručak

 

Tapkanju u mraku po pitanju zdravog doručka došao je kraj. Obrok koji ne zahtjeva puno vremena za pripremu niti odlazak po namirnice u egzotične dijelove planete te plaćanje istih malim bogatstvom, lako je dostupan svima koji to žele.

Klijenti koji vježbom žele postići ili održavati vitku liniju u Centru Miketa mogu zatražiti i program prehrane, koji je u tom slučaju prilagođen njihovim individualnim fizičkim potrebama i njihovom životnom stilu.

Za one koji žele smršavjeti, a nemaju posebnih potreba tipa alergije ili intolerancije na hranu, niti se drže drugačijih načina ishrane kao što su vegetarijanstvo ili veganstvo, predlažemo nekoliko zdravih načina da započnu dan znajući da su u tijelo unijeli obrok koji je bogat nutrijentima i koji ih neće opteretiti nepotrebnim kalorijama što će se taložiti u vidu prekomjernog sala.

 ms_napitak-1470133947.jpg

1. Zeleni smoothie za dobro jutro: Pola limuna i nekoliko grančica peršina izblendati s pola litre vode. Ili: Limetu i nekoliko grančica celera izblendati s pola litre vode. Dio napitka popiti natašte, a ostalo pijuckati kroz jutro, obavljajući svoj posao. Ovo nije obrok, već napitak.

 



ms_jog-1470134036.jpg

2. Običan jogurt u kojeg možete ubaciti sjemenke lana, bademe, orahe ili lješnjake. Voćna varijanta nek bude  sa šumskim voćem (borovnice, maline, kupine) i chia sjemenkama. Ako vam jedan jogurt nije dovoljan, pojedite dva. Ne treba vam kruh!

 


3. Tvrdo kuhana, posoljena jaja. Dva do pet jaja mogu biti i zaseban obrok, no možete ih kombinirati sa svježim sirom.

 

4. Zrnati, svježi kravlji sir ili mozzarella. Jedno pakiranje je nekome dovoljno kao zaseban doručak, no možete ga jesti u kombinaciji s prijedlozima 5 i 6.

 

5. Jabuka

 

6. Suho meso ili dimljeni losos

 

Sve ove namirnice možete i ponijeti sa sobom na posao. Kombinacije su dobrodošle! Posebno preporučamo feticu dimljenog lososa nasjeckanu u zrnati sir, to je naša najdraža kombinacija.

 

Naravno da je najbolje da povrće bude domaće i nešpricano, da jaja budu iz podnog uzgoja (ima ih u većini velikih trgovačkih lanaca), da jogurt bude od mlijeka travom hranjenih krava, a sir od tog istog mlijeka. Ali ako je to sve vama u ovom trenutku nemoguće postići, uvijek je bolje odlučiti se za iste te namirnice iz trgovine ili s place, nego za neke druge namirnice iz trgovine ili s place (kruh, pekarski proizvodi, grickalice, muesli i ostale »zdrave« žitarice, slatko voće, namazi i naresci).

Članak čitajte kako piše. Mlijeko ne čitati kao zobeno ili rižino mlijeko, jogurt nije voćni jogurt, a suho meso nije kobasica.

 

CENTAR MIKETA

Web

Instagram

Nikole Tesle 4A

 51000 Rijeka, Croatia

099/231-4613

098/387-876