Move and Shine - Nađite vremena za obrok

Move and Shine - Nađite vremena za obrok

 

Koliko puta ste rekli da nemate vremena za jesti pa nonšalantno preskočite obrok? I onda se u sljedećem najedete toliko da vam bude loše. Preskakanje obroka nipošto nije dobro. Počnite od doručka. Ne mora to biti zahtjevan i velik obrok, svježe iscjeđen sok od voća može biti dobar početak dana.

Izlika da nemate vremena jednostavno ne prolazi. Dignete se deset minuta ranije i stići ćete doručkovati. Što? Tu vama prepuštamo na izbor. U ranijim člancima dali smo vam puno ideja za doručak. Od peksimeta sa svježim sirom i lososom, pa i domaćim džemom, do zobene kaše ili pudinga od chia sjemenki s dodatkom voća. Držat će vas sitima neko vrijeme.

Kažu da tijelu treba priuštiti pet obroka dnevno. To ne moraju biti veliki obroci. Drugi neka bude međuobrok. Sezona je mandarina i jedna je dovoljna da vas probudi, opskrbi vitaminom C i pokrene probavu.

Sljedeći obrok je ručak, odnosno marenda, kako ju volimo zvati kada radimo. Nemate vremena za marendu na poslu? Proteinski smoothie (za koji smo vam također dali recept) koji ćete kod kuće pripremiti za 5 minuta na neko vrijeme utažit će glad, a tijelo opskrbiti vitaminima i mineralima. Uvijek možete i ponijeti gotov obrok od kuće ili skoknuti na marendu u neki od restorana. U Rijeci ih ne nedostaje, a za pristojnu cijenu u svakom ćete dobiti pristojnu porciju koja nije sendvič ili pizzu. Pizzu jedite vikendom i pripremite ju sami.

Četvrti obrok u danu može biti jogurt ili malo svježeg sira ili jabuka ili neko drugo sezonsko voće. Peti je obrok večera i ona ne mora biti obilna. I juha će vas okrijepiti. Ali to samo u slučaju da ste za ručak pojeli normalan obrok.


ms0410_rest.jpg


Ako je za ručak bio smoothie, oko večere se potrudite. Ako ne trenirate tada večerajte što ranije. U slučaju da trenirate tada za vas vrijede posve druga pravila, ali to je već tema za drugi članak.

I za svaki obrok nađite vremena, dobro prožvačite svaki zalogaj i trudite se koncentrirati na jelo.

Kako smo navikli s vama dijeliti recepte evo jednog za ukusnu salatu koju možete ponijeti na posao. Za pripremu vam treba 15 minuta, a za konzumaciju još toliko. Pa onda kažite da nemate vremena :-)

 

Jesenska salata s mesom     ms0410_rec-1475656234.jpg

Sastojci za jedan obrok:

1 srednja mrkva

1 mala cikla

2 jaja

komad kuhanog mesa iz juhe

sol, maslinovo ulje, sok pola limuna

 

Priprema: Kada kuhate juhu uvijek vam ostane mesa koje valja potrošiti. Ova salata je jedan od načina. Za početak stavite kuhati jaja. Dok se jaja kuhaju možete recimo oprati zube, nabaciti make up i srediti frizuru. Skuhana jaja ohladiti u vodi, a dok se jaja hlade, oguliti mrkvu i ciklu te ih naribati. Narezati meso ili ga iskidati na komade. Staviti sve u posudu, dodati narezana jaja, začiniti, zatvoriti kutiju i vaš obrok za posao je spreman. Ako želite možete još dodati nasjeckanu rukolu ili peršin. Zbog okusa i boje!

 

CENTAR MIKETA

Web

Instagram

Nikole Tesle 4A

51000 Rijeka, Croatia

099/231-4613

098/387-876