ZAGREB COFFEE WEEKEND: Jedinstvena gastro priča u Gliptoteci okupila preko 15 000 gurmana!

ZAGREB COFFEE WEEKEND: Jedinstvena gastro priča u Gliptoteci okupila preko 15 000 gurmana!

Završilo je prvo izdanje gastronomskog festivala posvećenog izvrsnosti u svakom segmentu – Restaurants & Bars Weekend unutar kojeg je predstavljen ZAGREB COFFEE WEEKEND. Tijekom četiri prelijepa dana dio ove priče bilo je više od 15000 ljudi koji su uživali na više od 30 panel diskusija, više od 10 masterclassova s ponajboljim chefovima i ekspertima na području kave.

Masterclassovi su priča za sebe. Posebno su oduševili Scott Rao, genijalac u svijetu kave te Saša Šestić koji je ujedno i svjetski prvak na natjecanju barista.

„Izuzetno mi je drago da sam dio ove priče, ljudi su jako srdačni, prijateljski raspoloženi, potiče se razmjena znanja i to mi je drago!“ izjavio je Scott Rao.

undefined

 Zagreb Coffee Weekend ponudio je posjetiteljima da kušaju neke doista specijalitetne blendove kava koje neki još nisu imali prilike piti te predstaviti određene inovacije u svijetu kave. Tvrtke Cogito Coffee i Lively Roasters, kao dvije konceptualno drugačije tvrtke u niši specijalitetnih kava na području republike Hrvatske, suorganizacijom Zagreb Coffee Weekenda zaista su doprinjele svojim znanjima tvrtki Pepermint, nosiocu koncepta, a koji je već poznat po njihovom Weekend Media Festivalu.  Lively & Cogito ujedno su i svojim izložbenim prostorima oduševili posjetitelje ne samo dizajnom već i visokom kvalitetom ponuđenih proizvoda a hit, osim naravno vrhunskih specijalitetnih kava, im je bio Cold Brew te LivelyNeon, Coffee Stout u suradnji Lively Roasters & Varionica craft pivovarom.

Samo za R'N'B zagrebački restorani osmislili su menije za ovaj događaj pa ste tako mogli uživati u ramenu ili sushiju Hanami tima, sočnoj porchetti Bistroa Apetit by Marin Rendić, focacci iz Breadcluba te Mason i Submarine burgerima, jelima Roguemarina i Meat the Kinga te brojnim drugim slasnim delicijama.

undefined

Zanimljive panel diskusije otvorile su brojna pitanja poput kako hrvatski proizvod može unaprijediti hrvatski turizam, čime se voditi pri izradi gastrostartegije, je li teran nova malzavija i koji su to najnoviji trendovi u svijetu koktela. Jedan od sigurno najprovokativnijih panela bio je pod nazivom „Kako dalje u ovim uvjetima“ o čemu su govorili Marin Medak kao predstavnik Nezavisne udruge ugostitelja, Veljko Ostojić iz Hrvatske udruge turizma te Boris Šuljić vlasnik vinarije, hotela i restorana Boškinac dok je panelom moderirao Petar Štefanić.

Porazgovarali smo s najboljim pastry chefovima, zavirili u njihove svjetove, ugostili najbolje hrvatske chefove i analizirali temu moderne hrvatske gastronomije te bolje upoznali mlade i talentirane chefove i to Marka Turkovića (Mano2), Deni Perko (Lemongarden), Jurica Jantolek (Bistro Pod zidom) i Matija Jagić (Brokenships Bistro). Ne zaboravimo reći i kako je panel o kruhu koji je vodio Hrvoje Petrić, ujedno i direktor programa, a i sam veliki znalac i ljubitelj sourdough kruha, pridružili su mu se i Nataša Đurić iz Hiše Franko, internetska senzacija Anita Šumer te Karlo Vulin iz poznate zagrebačke pekarince Breadclub.

undefined

“Ono što nam je bitno je postavljati trendove, a ne pratiti ih a lako je pratiti svjetske, a vrlo teško postaviti vlastite, a naša misija I vizija je upravo to!” izjavio je poznati chef Mate Janković

Osim toga na Festivalu se našao i jedinstven Brewery lane koji je neodoljivo podsjećao na londonske ulice samo što je ova bila ispunjena craft pivama nekih od ponajboljih hrvatskih pivara poput Nove runde, Varionice, Tap B-a, Pulfera, Primariusa, Positive Breweryja, Pivionice, Mlinarice, Medvedgrada te Garden Breweryja.

Za one koji su možda više od vinske pratnje, na R´N´B-u našle su se tako probrane etikete hrvatskih vinara poput Agrisa, Roxanicha, Fakina, Meneghettija, Griffina, Kopjara, Mive, Feravina, Petrača, Vino Bora te Badela.

undefined

Jedan od najvažnijih događaja svakako je dodjela Michelinovih priznanja. Ceremonija dodjele odvila se u petak 24. svibnja u dvorani Kaptola Boutique Cinemasa, a program je vodio poznati glumac i voditelj Janko Popović – Volarić. U jednom trenutku na pozornici se u našlo preko 40 predstavnika doista najboljih restorana u zemlji. Podsjetimo kako je posljednjeg dana veljače još dva restorana ovjenčala Michelinovim zvjezdicama i to zagrebački Noel i kvarnerska Draga di Lovrana. Restaurant 360, Monte i Pelegrini potvrdili su svoje prošlogodišnje zvjezdice, dok su BIB Gourmand oznake dobili restorani Agava (Zagreb), Batelina (Banjole), Dunav (Ilok), Konoba Fetivi (Split), Konoba Mate (Korčula), Tač (Zagreb), Vuglec Breg (Krapina). 

Sunčani dani, tople svibanjske večeri, divni kokteli Marina Nekića i sjajan glazbeni program dodatno su začinili Festival i uz bogat edukativni program privukli više od 15 000 ljudi. Osim domaćih gostiju, za RNB Weekend zainteresirali su se i strani mediji koji su također puni pozitivnih dojmova, a najviše su im se svidjeli lokalni specijaliteti. Osim toga onis us bolje upoznali zagrebačku scenu, a posjetili su i plešivičke vinare budući da se spomenut kraj često naziva „Malom Champagnom“. Ova lijepa gastronomska priča ima velikog potencijala za nastavak svoje karijere i nadamo se kako će RNB nasmiješiti i educirati još mnoge generacije znatiželjnih foodieja i ljudi iz struke koji traže kvalitetan edukativan sadržaj.

undefined

“Naša gastronomska priča je drugačija i drago mi je da su ljudi to prepoznali, već osmišljavamo nove zanimljivosti za dogodine i jako se veselimo da je naš projekt prepoznat kao vrijedan. Želimo izvrsnost u svakom segmentu i od toga nećemo odstupati” zaključio je Boris Kovaček, a Tomo Ricov se složio s pozitivnim dojmovima “Jako sam zadovoljan, stvari su iznad mojih očekivanja, a sljedeće godine će to biti pravi regionalni događaj ” izjavio je Tomo Ricov koji je zajedno s Borisom tvorac I idejni začetnik RNB Weekenda.

 

Tekst uobličio:

Creatve makers-full service digital agency

Domagoj Perković, CEO

Autor: Press