Nina Kraljić, Slavko Sobin i Alka Vuica isprobali novu revolucionarnu tehnologiju u zatezanju kože i rješavanju celulita

Nina Kraljić, Slavko Sobin i Alka Vuica isprobali novu revolucionarnu tehnologiju u zatezanju kože i rješavanju celulita

Pobjednica hrvatskog "The Voica " Nina Kraljić u godinama je kada ne razmišlja još o zatezanju lica,  no kako u zadnje vrijeme intenzivno radi na svom imidžu, te je vidljivo smršavila priznala nam je da osim prehrane i vježbanje ipak ponekad poseže za njegovanjem tijela i rješavanjem nepravilnosti, te prevencije kod omraženog celulita. Posebno ju veseli činjenica da su rezultati vidljivi odmah, te da ih ne treba previše puta ponavljati, što je česta boljka raznih uređaja.


undefined

undefined


Najnoviju revolucionarnu  metodu  HIFU Ultarformer III uređaja upravo pristiglog iz Švicarske koji se bazira na podizanja kolagena iz dubinskih slojeva kože, stimulacijom mišića, a ne samo kože  nekrirušku metodu isprobala  je u društvu Alke Vuice i glumca Slavka Sobina. 


undefined

undefined


Alka je oduševljena rezultatima koji su vidljivi nakon prvog tretmana te je svakih par mjeseci dovoljno napraviti jedan. Budući da se panično još uvijek boji noža i face liftinga, te nije ljubitelj svakodnevnih posjećivanja salona za uljepšavanje, svoje povjerenje ipak polaže u ruke liječnika kozmetologa.


undefined

undefined


Tretmane izvodi liječnica kozmetolog csm. Štefica Švaganović, anti-age specijalist, a neki od tretmana su namijenjeni upravo muškarcima posebice čišćenje lica. Glumac Slavko Sobin svjestan je da kao javna osoba, glumac mora se njegovati, te da ga njegova publika očekuje vidjeti u najboljem izdanju. Doktorica csm. Štefica Švaganović istaknula je da jedina u Hrvatskoj ima ovakav uređaj, te da su klijenti izuzetno zadovoljni rezultatima koji su trajni, te se tretmani ne baziraju na zamornom ponavljanju iz tjedan u tjedan.

Ovaj revolucionarni uređaj koristi i svjetski poznati stručnjak DR.Jean Louis Sebagh koji ima ordinacije u Parizu i Londonu. Doktorica Stefie je sebi ponajbolja reklama, jer iako se damu ne pita za godine svi prisutni su bili šokirani budući izgleda kao tridesetogodišnjakinja, a ne dama u zlatnim pedesetima.


Fotografije: Bruno Zlomislić