Total Barre™ IZAZOV

Total Barre™ IZAZOV

Total Barre™ program kombinira elemente pilates metode, plesa, kardio treninga i treninga snage.

Program je baziran na principu '' full-body workout'' (trening za cijelo tijelo) s velikim naglaskom na uobičajene problematične ženske zone – bedra, stražnjica, mišići trbuha i ruku!

 

Iz mog dosadašnjeg iskustva od samih početaka kada je program krenuo pokazalo se da Total Barre™ daje najbrže i najbolje rezultate što se tiče oblikovanja mišića stražnjice i nogu. Najbolje učinke samom treninga osjetit ćete ako nam se pridružite na jednom od Total Barre treninga u ENERGY FIT studiju, a ako niste u mogućnosti pridružiti nam se, pozivam vas da se pridružite IZAZOVU!

 

Total Barre™ IZAZOV sastoji se od malih, vrlo jednostavnih segmenata (sklop od nekoliko vježbi) koje ću objavljivati na portalu Extravagant i koje možete odraditi i same u svom domu. Nemate baletnu prečku u dnevnom boravku? Nikakav problem :) Sve što vam je potrebno je stolica s naslonom, udobna odjeća i obavezna bočica vode za hidratizaciju tijekom vježbanja.

 

**********************************************************************************

Da vam bude lakše za odraditi današnji IZAZOV, u prilogu foto s vježbama i brojem ponavljanja koju možete ''skinuti'' na svoj mobitel :)

**********************************************************************************

 

Danas krećemo s IZAZOVOM br. 1 koji se sastoji od 2 segmenta

 undefined

1. segment - mini ''gluteal combo'' ili mini blok za mišiće stražnjice, mišićnu grupu za koju nama ženama nikada dosta ponavljanja J

Početna pozicija: osloniti se na baletnu prečku (naslon stolice) ravnomjerno s obje ruke, jednu nogu saviti u koljenu i zadržati koljeno savinuto pod istim kutem za vrijeme izvođenja vježbe, ispružiti stopalo

 

Izvođenje vježbe:

* gurnuti nogu prema iza i gore s ispruženim stopalom (''otvoriti kuk'')  - 16x

undefined

* gurnuti nogu prema iza i gore sa zategnutim stopalom (''otvoriti kuk'') - 16x

undefined

* zadržati nogu u stražnjoj gornjoj poziciji i pulsirati sa zategnutim stopalom - 32x

undefined

* zadržati nogu u stražnjoj gornjoj poziciji i pulsirati s ispruženim stopalom - 32x

 undefined

Nakon izvođenja bloka s desnom nogom OBAVEZNO napraviti vježbu istezanja.

 undefined

2. segment – paralelni čučanj – 16x

 undefined

Ponoviti segment 1. s lijevom nogom,  vježbu istezanja, segment 2.

Broj blokova ostavljam vama na odabir :)

 

 

NAPOMENE:

-  prilikom oslanjanja na prečku zadržati stabilnost u ramenom dijelu – ne propadati u ramenima!

- pri izvođenju vježbe, leđa zadržati u stabilnoj poziciji

- ako imate bilo kakvih problema s kralježnicom ili neki drugi zdravstveni problem,

  obavezno se posavjetovati s liječnikom prije početka bavljenja bilo kakvom fizičkom aktivnošću;

  nisu sve vježbe odgovarajuće za svaku osobu i zavisno od zdravstvenog i fitnes statusa neke   

  vježbe mogu biti kontraproduktivne za vas 

 

 

Total Barre™ program u studiju ENERGY FIT provodi se u više termina:

- utorak/petak 10:30

- ponedjeljak/srijeda 17:30

- utorak/četvrtak 19:30

- utorak/četvrtak 20:30

 

Više o našim programima na www.energyfit.hr

 

Sportski pozdrav od vaše trenerice Jenny!

 

Jennifer Glumac dipl.oec.

STOTT PILATES ®licencirani pilates instruktor

Total Barre™ licencirani instruktor

Predavač na Fitnes učilištu, smjer Pilates

Koordinator za Fitnes učilište u Rijeci

 

 

Za pitanja i savjete o vježbanju i kako postići željenu formu i određeni cilj, možete se javiti na e-mail jennifer.energy@gmail.com

 

Ili u inbox naše FB stranice

https://www.facebook.com/energy.fit.5?fref=ts


Autor i foto: Energy Fit