Power Pilates

Power Pilates

POWER PILATES podrazumijeva dinamičan i kondicijski zahtjevan oblik Pilatesa koji se preporučuje onima koji imaju iskustva s Pilates sustavom vježbanja i predstavlja intenzivan ''full-body'' trening. Programiran je po sistemu balansa svih mišićnih skupina na tijelu pri čemu se koristi vlastito tijelo i različiti rekviziti kao bi se povećala snaga, stabilnost, balans i koordinacija.

 

U današnjem užurbanom tempu života sposobnost balansiranja između svih obaveza, obiteljskim i poslovnih, postalo je umijeće J Balans je postao nužno potreban u svakom aspektu!

Gledajući s aspekta fitnesa i treninga balans je vrlo često zanemarena komponenta iako je jednako važan kao i snaga, izdržljivost, mobilnost i fleksibilnost.

 

Što je balans? Balans je sposobnost raspodjele težine tijela u svrhu kontroliranja određene pozicije bez padanja, bilo da smo statični ili u pokretu. Svaka vrsta vježbanja bi trebala biti funkcionalna, odnosno trebala bi imati svrhu osposobiti i pripremiti naše tijelo za svakodnevne zadatke. U kontekstu balansa to bi bile situacije kao np. kada balansiramo na vrhovima prstiju kako bi uzeli nešto s visoke police, hodanje po neravnoj površini bez padanja i sl.

 

Zašto su vježbe balansa važne?

-          Vježbanjem balansa povećavamo našu svijest o tijelu, o načinu na koji su naše ruke i noge orijentirane u prostoru (propriocepcija)

-          Smanjujemo  mogućnost pada (osobito kod starijih osoba kod kojih se smanjuje sposobnost propriocepcije)

-          Vježbama balansa utječemo na razvoj stabilnosti zglobova, a samim time i smanjujemo rizik od povreda donjih ekstremiteta (koljena, nožni zglobovi)

 

Vježba balansa koju možete izvesti kod kuće:

 

Varijanta 1.

Podignuti koljeno u razinu s kukom, zadržati poziciju 10 sekundi (balansirati na jednoj nozi), spustiti nogu nazad na pod – ponoviti  5 puta svakom nogom.



undefined


 

Varijanta 2.

Podignuti koljeno u razinu s kukom, zadržati poziciju 10 sekundi (balansirati na jednoj nozi), umjesto spuštanja noge na pod nogu izdužiti sa strane tijela – ponoviti  5 puta svakom nogom.



undefined


 

Varijanta 3.

Ponoviti jednu od prethodnih varijanti stojeći na yoga bloku.

 

POWER PILATES se održava u terminu utorak / četvrtak u 17:30

Slobodnih mjesta za sada još uvijek ima, pa se svi zainteresirani mogu javiti ili telefonski ili putem naše FB stranice.

 

Više o našim programima na www.energyfit.hr

 

Sportski pozdrav od vaše trenerice Jenny!

 

Jennifer Glumac dipl.oec.

STOTT PILATES ®licencirani pilates instruktor

Total Barre™ licencirani instruktor

Predavač na Fitnes učilištu

 

Za pitanja i savjete o vježbanju i kako postići željenu formu i određeni cilj, možete se javiti na e-mail jennifer.energy@gmail.com

 

Ili u inbox naše FB stranice

https://www.facebook.com/energy.fit.5?fref=ts