Pilatesom do zdravlja: <span style=PILATES na spravama VS prostirka" nui-image-controls />

Pilatesom do zdravlja: PILATES na spravama VS prostirka

Vježbati Pilates na prostirci ili na profesionalnim spravama? Idealno bi bilo kada bi se mogla kombinirati oba načina prakticiranja pilates sustava vježbanja jer se nadopunjuju. Vježbanje na prostirci je jednostavnije i može se prakticirati bilo gdje, dok vježbanje na spravama podiže vježbanje na jednu drugu izazovniju razinu. Osnovna razlika između pilatesa na spravama i onoga na prostirci je u opterećenju. Vježbajući na prostirci otpor nam stvara naše vlastito tijelo uslijed djelovanja sile gravitacije. Mijenjajući položaje izvođenja vježbi, utječemo na  grupu mišića koja se aktivira. Vježbanje na pilates spravama uvjetovano je korištenjem opruga koje stvaraju postupni otpor. Svaka vježba dizajnirana je da aktivira određenu grupu mišića zavisno od smjera povlačenja opruge. Tako je položaj tijela povezan s kutom pod kojim otpor koji stvaraju opruge djeluje, a ne sa silom gravitacije. Druga značajna razlika je ta da se otpor koji stvaraju opruge na spravama može mijenjati, odnosno prilagođavati, što pridonosi tome da vježba bude lakša ili teža za izvesti, dok je otpor koji se stvara prilikom vježbanja vlastitoga tijela protiv gravitacije uvijek jednak.  

 

Sve informacije o spravama možete naći na našoj web stranici, a informacije o terminima na naš službeni broj mobitela.

 

Sportski pozdrav od vaše trenerice Jenny!

 

Više o našim programima na www.energyfit.hr

 

Jennifer Glumac dipl.oec.

STOTT PILATES ®licencirani pilates instruktor

Total Barre™ licencirani instruktor

Predavač na Fitnes učilištu, smjer Pilates

Koordinator za Fitnes učilište u Rijeci

 

 

Za pitanja i savjete o vježbanju i kako postići željenu formu i određeni cilj, možete se javiti na e-mail jennifer.energy@gmail.com

 

Ili u inbox naše FB stranice

https://www.facebook.com/energy.fit.5?fref=ts


Autor: Extravagant

Foto: Energy Fit