Pilatesom do zdravlja

Pilatesom do zdravlja

Cilj svakog vježbanja je s vremenom prelaziti na zahtjevnije zadatke i stavljati svoje tijelo pred nove izazove čime povećavamo njegovu funkcionalnost i pokretljivost. Nema napretka ako stagniramo stalno na istom nivou i izvodimo određeni pokret uvijek na isti način.

U skladu s time, nadovezujem se na vježbu od prošlog tjedna. Napredna varijanta koja osim mišića koje primarno ciljamo ovom vježbom, dodatno aktiviramo i potpuno novu grupu mišića koja je zaslužna za pokrete druge noge.

Današnja varijanta vježba zahtjevnija je u odnosu na prethodnu jer isti pokret radimo unilateralno (samo jednom nogom), a dodatni otežavajući faktor je ekstenzija drugog kuka do željene pozicije.

 undefined

Vježba: Unilateralna plantarna i dorzalna fleksija – napredni nivo, V2 Max Reformer

Svrha: mobilnost nožnog zgloba / istezanje i jačanje mišića stražnje strane potkoljenice

 

Sve informacije o spravama možete naći na našoj web stranici, a informacije o terminima na naš službeni broj mobitela.

 

Sportski pozdrav od vaše trenerice Jenny!

 

Više o našim programima na www.energyfit.hr

 

Jennifer Glumac dipl.oec.

STOTT PILATES ®licencirani pilates instruktor

Total Barre™ licencirani instruktor

Predavač na Fitnes učilištu, smjer Pilates

Koordinator za Fitnes učilište u Rijeci

 

Za pitanja i savjete o vježbanju i kako postići željenu formu i određeni cilj, možete se javiti na e-mail jennifer.energy@gmail.com

 

Ili u inbox naše FB stranice

https://www.facebook.com/energy.fit.5?fref=ts