Pilates sprave - iskustva klijenata (IV.)

Pilates sprave - iskustva klijenata (IV.)

Jelena, odvjetnica

''U Energy Fit-u vježbam gotovo 4 godine, a krenula sam na preporuku svoje prijateljice Marine. Moji počeci vježbanja u Energ Fitu bili su na pilatesu, dok posljednjih godinu dana kombiniram Total barre i Power pilates. Pilates je bio odličan uvod, a i danas je odličan način da ukrotim svoju kralježnicu s obzirom na kombinaciju skolioze i lordoze, da stabiliziram mišiće kralježnice, kao i da općenito učvrstim i ojačam mišiće na tijelu, a s obzirom na to da naša omiljena trenerica Jenny nađe način kako da u našem tijelu probudi svaki, pa čak i najmanji mišić koji bi bio do tada u određenoj mjeri zapostavljen, pilates je savršen za to.

S obzirom na moju tjelesnu konstituciju i izražene mišiće na nogama, ali i obline, pilates je odličan trening za održavanje mišića čvrstima i izdržljivima te njihovo izduživanje, kao i za držanje pod kontrolom i reguliranje problema koje imam s vratnom kralježnicom, radi posla koji podrazumijeva u većini slučajeva višesatno sjedenje i nošenje torbi punih spisa.

undefined

Međutim, kako naša trenerica redovito uvodi novosti među treninge, na njezin nagovor kao i na nagovor prijateljice Maje isprobala sam i Totall barre i Power pilates. Totall barre me oduševio, iako moram priznati da na početku nije bilo lako, ali rezultati su vidljivi i dugotrajni, naravno pod pretpostavkom da se ipak ne nastavi s lošim prehrambenim navikama, koji rezultati se najprije očituju u zategnutoj i podignutoj stražnjici ( posebno funkcionira na meni s oblinama hehe), ojačanim kvadricepsima, izduženim listovima, a naravno i na zategnutim trbušnim mišićima te lijepo oblikovanim rukama.

S obzirom na to da moje tijelo i način prehrane koji uz posao koji radim u velikom broju slučajeva podrazumijeva neredovite obroke, a ponekad i nezdrave slastice, zahtijevaju trening uz koje bi trošila kalorije, kao i treninge koji imaju za cilj jačanje i izduživanje mišića kao i stabilizaciju kralježnice i trupa, a na što se veže i jačanje mišića ruku i ramenog dijela, odlučila sam se na kombinaciju prethodno dva navedena treninga.

undefined

Za vrijeme ljetne pauze od grupnih treninga, već treću sezonu vježbam na pilates spravama (Stability chairu i Eeformeru) koje mi služe ne samo za održavanje linije u razdoblju dok nema grupnih treninga, već njima postižem učinak koji je sličan, ali opet drugačiji u odnosu na vježbe na grupnim treninzima.

Ono što je zanimljivo je to da većina nas, uključujući i mene, dođe na trening na spravama i kaže ''ma lako ću ja to, ja vježbam redovito, mišići su mi dovoljno istrenirani'' dok ne krenu npr. iskoraci na stability chairu, kada shvatiš da ipak iskorak na navedenoj spravi nije isti i ima drugačiji učinak nego ''obični'' iskorak.

undefined

Vježbanje na pilates spravama osim što na neki način opušta (pogotovo na reformeru), ima učinak na moje tijelo u cijelosti, dakle izvođenjem određene vježbe aktiviraju se razne mišićne skupine, tako da naizgled jednostavna vježba ima učinak i na kralježnicu, leđne mišiće, zadnju ložu, trbušne mišiće uključujući i mišiće ruku. Jedna od takvih vježbi na stability chairu naziva se ''uron labuda ''.

Od svih treninga vježbanjem na pilates spravama u kraćem roku postignem željene učinke, koji se u mom slučaju očituju u izduženijim mišićima nogu, užem struku ,jačim i izduženijim trbušnim mišićima, a što je najbitnije podignutim ramenima, obzirom da me Jenny redovito upozori: '' Jakšić, opet si nosila torbu na desnom ramenu i spušteno ti je''.

undefined

Moram naglasiti da se ne svode treninzi samo na vježbanje, ima tu smijeha i šale, ali naravno i discipline i znoja, te nema treninga da s njega ekipa ne izađe s osmjehom na licu.

Nadam se da ću u jednom trenutku kada odlučim osnovati obitelj za vrijeme trudnoće moći vježbati, obzirom da kada se jednom navikneš na vježbanje u Energy Fitu, ono postane dio tvog života kojeg se čovjek teško može odreći.''

undefined

Akcija je namijenjena je svima koji žele nastaviti vježbati i tijekom ljetnih mjeseci.
Treninzi se provode na profesionalnim STOTT PILATES spravama
* trajanje treninga 45 minuta
* mini grupa (3 osobe)
* možete i ne morate biti naš član
* učestalost treniranja sami određujete (1x tjedno, 2x tjedno ...)
* termini će se formirati prema interesu
* cijena: 60,00 kn trening po osobi

Više o našim programima na www.energyfit.hr

Sportski pozdrav od vaše trenerice Jenny!

Jennifer Glumac dipl.oec.
STOTT PILATES ®licencirani pilates instruktor
Total Barre™ licencirani instruktor
Predavač na Fitnes učilištu, smjer Pilates

Za pitanja i savjete o vježbanju i kako postići željenu formu i određeni cilj, možete se javiti na e-mail jennifer.energy@gmail.com

 

Ili u inbox naše FB stranice

https://www.facebook.com/energy.fit.5?fref=ts