Pilates

Pilates

Kako bismo se u svakodnevnom životu kretali bez bolova i ograničenja, kralježnica kao stup našeg tijela, trebala bi biti mobilna i pokretljiva u svim ravninama. Savijanje – ispružanje – bočni otklon – rotacija! Kretnje koje izvodimo svakodnevno, a da ih nismo niti svjesni.

Svaki od ova 4 pokreta omogućuju određene grupe mišića koji zavisno od toga da li su jaki ili oslabljeni, čine naš život jednostavnijim ili ne. 

Ako krenemo sa stajališta da je vježbanje primarna potreba svakog čovjeka prvenstveno zbog zdravlja i što lakšeg življenja, onda možemo reći da bi svaki trening trebao biti svojevrsna priprema tijela za zadatke pred kojima je svakodnevno suočeno. Drugim riječima, svaki trening bi trebao uključivati vježbe u kojima se naša kralježnica kreće u svim mogućim smjerovima u kojima se može kretati kako bi se ojačali mišići koji izvode pokret.

U Aerobic & pilates studiju ENERGY svi treninzi programirani su tako da se poštuju potrebe kralježnice i načelo balansa i simetrije svih mišićnih grupa. Također vodi se računa o modifikacijama pojedinih vježbi jer ako postoji bilo kakav problem s kralježnicom, neke vježbe mogu biti kontraproduktivne. U tom slučaju bitno je detektirati problem (posjet doktoru stručnjaku!!) i nastaviti vježbati uz stručne savjete doktora i trenera.

PILATES treninge u našem studiju održavamo u jutarnjem, popodnevnom i večernjem terminu.



Prikazane vježbe:  "The Saw" na slici i "Roll Up" u videu.

Sportski pozdrav od vaše trenerice Jenny!

Jennifer Glumac dipl. eoc.
STOTT PILATES ®licencirani pilates instruktor
Total Barre™ licencirani instruktor
Predavač na Fitnes učilištu, smjer Pilates

Za pitanja i savjete o vježbanju i kako postići željenu formu i određeni cilj, možete se javiti na e-mail jennifer.energy@gmail.com

Ili u inbox naše FB stranice.