Nema više isprika za nevježbanje!

Nema više isprika za nevježbanje!

„Znate li što ljude čini da se osjećaju sportski? Sportske aktivnosti. Biti sportaš ne znači pobijediti u natjecanju ili osvojiti trofej. Stvar je u tome da otkrijete radost kretanja tijela i postavljanja novih granica. Taj pobjedonosni osjećaj ne dolazi od pobjede, nego VJEŽBANJA.“, naglašava poznata glumica Cameron Diaz u svojoj knjizi „Knjiga moga tijela“.


undefined


Izlika koju često svi koristimo za izbjegavanje vježbanja je „nemam dovoljno vremena“. Posao, te stres koji nas svakodnevno prati dovode do situacije da slobodno vrijeme radije koristimo odmarajući se, nego ga provodeći u teretani.

„Evo kako ja započinjem svaki svoj dan: budim se, pijem vodu, jedem i POKRENEM SE. To želim da i vi učinite! Ako nemate vremena za cijeli trening, isplanirajte ga kasnije, a tijelu priuštite dobro buđenje tako da skačete gore-dolje dok ne osjetite da vam se lice ugrijalo. Napravite nekoliko čučnjeva i istezanja trbušnjaka od 60 sekundi. To je to! Započinjanje dana pokretom, donošenje čvrste odluke svaki dan, odmah ujutro, također jača vašu disciplinu. To vam pokazuje da vi to možete. Da to trebate učiniti. Da morate!“, otkriva Cameron.


undefined


Nema više isprike za neaktivnost, vrijeme je za stvaranje novih navika, a evo nekoliko savjeta poznate glumice!

 

ZAPIŠITE.

Kad imate pregled kod doktora, sastanak ili spoj, uvijek se uspijete pojaviti, zar ne? To je zato što si to stavite u raspored, ozbiljni ste u vezi s tim i zapišete si. Dakle, planirajte i kada ćete vježbati, stavite to u raspored i zapišite si.

 

undefined


PRIPREMITE ODJEĆU.

Za jutarnju vježbu u teretani i ono što ćete odjenuti poslije teretane pripremite večer prije. Ako nakon vježbanja ne idete kući, spakirajte si odjeću i sve što vam treba za tuširanje u teretani. Manje je frustrirajuće donositi odluke dan ili večer prije nego u 5:30 ujutro. Neizbježno je da ćete nešto zaboraviti ako pokušate odlučivati tako rano ujutro.

 

IMAJTE TOALETNU TORBICU ZA TERETANU.

U svojoj torbi za teretanu uvijek imajte i malenu putnu toaletnu torbicu sa svime što vam je potrebno da se istuširate i pripremite za dan koji je pred vama.

 

AKO TREBA, NOSITE SVE SA SOBOM.

Svakako, može biti iritantno tegliti još jednu torbu. No, manje je iritantno od toga da se morate odreći vježbanja ili trčati doma da se presvučete. Ako je trening na rasporedu navečer, spakirajte torbu i držite je kod sebe sve dok ne idete u teretanu.

 

undefined


NEKA MODNI DODACI IDU U VAŠU KORIST.

Ako znate da ćete morati izaći navečer, a prije toga idete u teretanu, pronađite način da dnevni odabir odjeće možete pretvoriti u nešto što je primjereno za navečer tako da ponesete druge cipele i manju torbu. Kad je takav dan, također neka vaša torba za teretanu bude više poput veće ženske torbe, tako da jedino vi znate da ste ponijeli znojnu odjeću iz teretane i fini restoran…

 

PONESITE DODATNO DONJE RUBLJE.

Uvijek držite čisto donje rublje u torbi za teretanu!

 

Vrlo je važno spojiti svoje sportske aktivnosti sa svojim interesima i stilom života. Kada razmišljate o tome koji bi vam fitness program mogao odgovarati, postavite se sljedeća pitanja:

KOJA VAS OKOLINA INSPIRIRA?

Ako provodite mnogo vremena vježbajući u okolini koja je istog mišljenja kao i vi, biti ćete podrška i poticaj jedni drugima.

 

undefined


KAKVIM FITNESS AKTIVNOSTIMA SE BAVE VAŠI PRIJATELJI?

Imate prijatelje koji vole igrati tenis? Kakva zabavna aktivnost za subotu poslije podne – nađite se s prijateljima na svježem zraku i partiji tenisa! Ili se prikrpajte susjedi na sat joge.

 

ŠTO IMA U BLIZINI?

Živite li u blizini parka? Ili mjesta gdje možete ići u duge šetnje? Spajanje svoga fitness programa s lokalnom ponudom pomaže da malo bolje upoznate ljude u mjestu gdje živite.

 

undefined


„Volite svoje nevjerojatno tijelo!“, Cameron Diaz.

 

 

Izvor i fotografije: Cameron Diaz „Knjiga moga tijela“

druge fotografije: Pinterest